آمار انواع رژیم های چاقی و لاغری
header
نماد اعتماد الکترونیک

logo-samandehi

سبد خرید
مقاله
جستجو
رهگیری سفارش
شناسه سفارش :

بازدید کننده غیر فعال
شروع شمارش: 1391-12-24
کل بازدید ها: 5797275
بازدید کننده: 5479450
بازدید های امروز: 7435
بازدید های دیروز: 7761
انواع رژیم های چاقی و لاغری

با این میوه خوشمزه چند روزه وزن کم کنید

با این میوه خوشمزه چند روزه وزن کم کنید این رژیم لاغری خوشمزه انواع مختلفی دارد اما چیزی که در همه این رژیم لاغری مشترک است این است که باید سعی کنید این میوه را بیشتر بخورید که اصلا” هم چیز بدی نیست زیرا این میوه سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی دیگر هستند رژیم لاغری سیب انواع مختلفی دارد اما چیزی که در همه آنها مشترک است این است که باید سعی کنید سیب بیشتری بخورید که اصلا” هم چیز بدی نیست زیرا سیب ها سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی دیگر هستند و علاوه براین به شما کمک می کنند غذای کمتری بخورید . تحقیقات نشان داده است افرادی که ۱۵ دقیقه قبل ... ادامه مطلب

چه رژیمی مناسب خانم هاست؟

چه رژیمی مناسب خانم هاست؟ بهترین رژیم لاغری برای زنان !زنان باید به رژیم غذایی خود بسیار اهمیت بدهند و تا جایی که می‌توانند از مصرف انواع چربی و قند پرهیز کنند… استاد دانشگاه و مدیر گروه تغذیه مرکز متابولیک دانشگاه علوم پزشکی تهران، رژیم‌های نادرست غذایی در میان زنان ایرانی را شایع دانست و گفت: «رژیم غذایی باید رژیمی ماندگار باشد. یعنی اگر فردی برای لاغری رژیم می‌گیرد باید به صورتی برنامه‌ریزی کند که از همه انواع مواد غذایی استفاده کند.» دکتر سعید حسینی، گفت: «هدف از رژیم‌های لاغری، کم کردن بافت چربی است. استاندارد ... ادامه مطلب

غذاهای چربی سوز را بشناسید

غذاهای چربی سوز را بشناسید آیا برای وزن کم کردن تلاش می کنید؟ غذاهای چربی سوز به رژیم غذایی خود اضافه کنید شاید این کار را کمی برای شما آسان تر کند. آیا برای وزن کم کردن تلاش می کنید؟ غذاهای چربی سوز به رژیم غذایی خود اضافه کنید شاید این کار را کمی برای شما آسان تر کند. گریپ فروت یکی از غذا هایی که کمک به سوزاندن چربی های شما می کند گرپفروت است. گرپفروت نه تنها یکی از منابع غنی ویتامین C است بلکه به جبران 15 گرم از پکتین می کند. پکتین یکی از موادی است که به پایین آوردن سطح کلسترول شما کمک می کند. گرپفروت 74 کالری دارد و خالی از نمک و چربی است. فلفل ... ادامه مطلب

گیاهی که شما را لاغر و خوش اندام میکند!

گیاهی که شما را لاغر و خوش اندام میکند! اگر دغدغه‌ی لاغری دارید و نمی‌خواهید هر روز وزنتان بالا برود اما از طرف دیگر عاشق مواد غذایی شیرین هستید یک گزینه‌ی طبیعی پیشنهاد می‌کنیم که شما را از عذاب وجدان خلاص می‌کند: گیاه استویا! استویا یک قهرمان است. قهرمانی که طعم شیرین را بدون هیچ کالری اضافه به شما هدیه می‌دهد. در این مطلب کوتاه می‌گوییم که گیاه استویا چگونه به لاغری شما کمک می‌کند. با ما همراه باشید. استویا: کالری بی کالری باورتان می‌شود که یک ماده شیرین‌کننده‌ای هیچ کالری نداشته باشد؟ بله کالری استویا صفر است. ... ادامه مطلب

چرا وزنم کم نمی شود؟!

چرا وزنم کم نمی شود؟! چرا هر کاری می کنم وزنم کم نمیشود؟ در این مقاله دنباله دار ما توجه شما رابه علل متعددی که مانع لاغری شما به اندازه دلخواه می گردد را بیان می کنیم و با مطالعه آنها علت چاقی خود وهمچنین راه حلش رابیابید: در این مقاله ما توجه شما رابه علل متعددی که مانع لاغری شما به اندازه دلخواه می گردد را بیان می کنیم وبا مطالعه آنها علت چاقی خود وهمچنین راه حلش رابیابید: وقتی شما وزن خود را کاهش می‌دهید، مقداری ماهیچه هم از دست می‌دهید و در پی آن متابولیسم بدن پایین می‌رود. بعضی از خانم ها می‌گویند که ما25 کیلو گرم وزن اضافه داریم ... ادامه مطلب

لیستی کامل از مواد غذایی چربی سوز

لیستی کامل از مواد غذایی چربی سوز بعضی از موادغذایی خاصیت گرمازایی بالایی دارند، به همین دلیل وقتی آنها را می‌خورید درواقع چربی‌سوزی می‌کنید. سوخت‌وسازتان را بالا ببرید حقیقت دارد: بعضی از موادغذایی خاصیت گرمازایی بالایی دارند، به همین دلیل وقتی آنها را می‌خورید درواقع چربی‌سوزی می‌کنید. این موادغذایی حاوی موادمغذی و ترکیبات خاصی هستند که آتش متابولیسمتان را شعله‌ور می‌کنند. تا می‌توانید در رژیم‌غذایی‌تان از این مواد بهره گیرید. غلات کامل بدن شما برای تجزیه غلات کامل (مخصوصاً آنهایی که سرشار از فیبر هستند مثل ... ادامه مطلب

15 مواد غذایی خوشمزه که شما را چاق میکند!

15 مواد غذایی خوشمزه که شما را چاق میکند! شاید این سۆال، سۆال شما هم باشد : افراد لاغری که اشتهای کافی برای خوردن غذا ندارند، از چه طریقی می‌توانند بدون اضافه کردن حجم غذا یا میان‌وعده خود، کالری غذایشان را افزایش دهند و وزنشان را بالا ببرند؟ متاسفانه برخی از افراد برای افزایش وزن غذاهای پرکالری، چرب ولی بدون ارزش تغذیه‌ای مصرف می‌کنند ولی بعد از مدتی که به وزن دلخواه رسیدند، دچار مشکلات فراوانی می‌شوند. به همین دلیل در این مطلب راه‌هایی برای افزایش کالری وعده‌ها و میان‌وعده‌های غذایی پیشنهاد می‌شود. 1 – پودر مغزها ... ادامه مطلب

چرا وزنم کم نمی شود؟!

چرا وزنم کم نمی شود؟! آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید كه با وجود ورزش كردن، تغذیه سالم و كنترل شدید ولع خود برای خوردن دسرهای خوشمزه، باز هم نتوانسته‌اید وزنتان را كاهش دهید؟ اما مشكل كجاست؟ كارشناسان بهداشت عمومی در آمریكا توصیه می‌كنند كه محدود كردن الگوی غذایی و حتی ورزش كردن در چند سال اخیر زندگی، فاكتورهای كافی برای كاهش وزن نیستند بلكه تلاش برای لاغر شدن باید روندی مداوم باشد كه تمام عادات روزانه زندگی را شامل شود. سایت اینترنتی مدیسین نت در این مقاله به شش عامل اصلی اشاره كرده است كه مانع از عملكرد و تاثیر مناسب برنامه‌های ... ادامه مطلب

معرفی چند روش لاغری موثر

معرفی چند روش لاغری موثر در حال حاضر پنج روش رژیم غذایی وجود دارد: الف) قطع کامل استفاده از کربوهیدرات ب) استفاده از پودرهای آماده شده در غذای رژیم گیرنده که این پودرها معمولا از پست ترین انواع پروتئین هستند و مصرف خیلی از آنها در کشور سازنده ممنوع است، اما این کشورها آنها را به کشورهای عقب افتاده و کشورهای جهان سوم صادر می‌کنند. پ) استفاده از پروتئین خالص و حذف کامل کربوهیدارت 1- رژیمهای غذائی: در حال حاضر پنج روش رژیم غذایی وجود دارد: الف) قطع کامل استفاده از کربوهیدرات ب) استفاده از پودرهای آماده شده در غذای رژیم گیرنده که این پودرها ... ادامه مطلب

ورزش یا رژیم ؟ کدام ؟

ورزش یا رژیم ؟ کدام ؟ وقتی می‌خواهید وزنتان را پایین بیاورید و اندامی متناسب به دست آورید، باید ورزش کنید یا رژیم بگیرید؟ آنهایی که می‌خواهند وزن کم کنند معمولاً یک سوال مشترک دارند: کدام مهمتر است: ورزش یا رژیم؟ عقل سلیم می‌گوید هر دوی آنها نقش مهمی در لاغر شدن دارند اما علم چه می‌گوید؟ آیا در روند پیشرفت لاغر شدن یکی بر دیگری برتری دارد؟ وقتی می خواهید بین ورزش و رژیم انتخاب کنید، چند مسئله مهم را باید در نظر داشته باشید. قصدمان این نیست که نشان دهیم یکی از این دو روش بر دیگری ارجحیت دارد. هدفمان این است که کمکتان کنیم تعادل لازم ... ادامه مطلب

چگونه اصولی لاغر شویم ؟

چگونه اصولی لاغر شویم ؟ باور کنید لب به غذا نزدن چاره‌ی کار نیست. صرف‌نظر کردن از وعده‌هایی غذایی تأثیر منفی روی متابولیسم یا همان سوخت و ساز بدن می‌گذارد. می‌دانید اگر بدنتان را از مواد غذایی محروم کنید چه اتفاقی می‌افتد؟ ١- به طور مرتب غذا بخورید باور کنید لب به غذا نزدن چاره‌ی کار نیست. صرف‌نظر کردن از وعده‌هایی غذایی تأثیر منفی روی متابولیسم یا همان سوخت و ساز بدن می‌گذارد. می‌دانید اگر بدنتان را از مواد غذایی محروم کنید چه اتفاقی می‌افتد؟ بدن آینده‌نگری می‌کند و برای روز مبادا کلی چربی اضافی ذخیره ... ادامه مطلب

ثابت نگه داشتن وزن پس از کاهش وزن

ثابت نگه داشتن وزن پس از کاهش وزن وقتی پس مدتی رژیم غذایی و پیروی از یک برنامه کاهش وزن به وزن دلخواه و ایده آل رسیده باید سعی کنید این تناسب اندام را حفظ کنید درادامه این مطلب چند راه ساده را به شما می گوییم که با استفاده از این راه ها می توانید وزنتان را در محدود ایده آل و سلامت حفظ کنید. 1- به جای نان سفید از نان های تهیه شده با آرد سبوس دار و گندم کامل استفاده کنید. 2- قبل از وعده های غذایی اصلی از یک کاسه سوپ کم کالری استفاده کنید تا از پر خوری شما جلوگیری کند. یک کاسه سوپ سبزیجات نه تنها از پرخروی شما جلوگیری می کند، بلکه فیبر موجود در سوپ شما ... ادامه مطلب

لیست میوه های چربی سوز

لیست میوه های چربی سوز یک سری مواد غذایی وجود دارد که به نام ” غذاهایی با کالری منفی ” (NEGATIVE CALORIE FOODS) معروف هستند.این مواد غذایی نسبت به سایر مواد،انرژی بیشتری برای هضم خود نیاز دارند، یعنی بدن انرژی بیشتری برای هضم آنها می سوزاند و در عین حال بدن نمی تواند کالری زیادی از آنها برای خود ذخیره کند.پس علاوه بر اینکه باعث سوخت چربی ها می شوند، کمتر به چربی تبدیل شده و ذخیره می شوند.مواد غذایی دارای چربی،پروتئین،کربوهیدرات،کالری،ویتامین و املاح هستند.ویتامین ها،بافت های بدن را تحریک می کنند تا آنزیم تولید کنند که این آنزیم ها باعث تجزیه و مصرف ... ادامه مطلب

رازهای داشتن شکمی صاف

رازهای داشتن شکمی صاف چطور با عادات غذايي و رژيم‌ها شكم خود را كوچك كنيم ؟ هنگامي كه لباس‌هايي مانند تاپهاي چسبان مي‌پوشيد از اينكه شكم داريد ، و در لباس شكمتان جلوه‌ي بدي را به شما مي‌دهد ناراحت مي‌شويد ويا هنگامي كه شلوار خود را مي‌پوشيد از اينكه دكمه‌ي شلوارتان بسته نمي شود و‌يا شكمتان بر روي شلوار آويزان مي‌شود احساس خوبي نداريد و از خودتان بدتان مي‌آيد و اعتماد به نفستان را از دست مي‌دهيد . درست در وسط بدن ناحيه اي به نام شكم وجود دارد كه هميشه اولين ناحيه اي است كه در لباس پوشيدن به چشم مي‌آيد . و هميشه با ... ادامه مطلب

چطور به سرعت وزن کم کنیم ؟

چطور به سرعت وزن کم کنیم ؟ احساس می کنید داری چاق میشید ؟میخوای با سرعت وزن کم کنی چون هفته دیگه مهمونی دعوتی ؟ فکر می کنی برای رژیم گرفتن دیر شده ؟ خوب چاره کار اینجاس تنها در چند قدم با ما همراه باشید تا به شما در کم کردن وزن آن هم فوری کمک کنیم و این فکر و که از پسش بر نمیاین کنار بزارین این کار از اون چیزی که فکر می کنید راحتتره. فقط به کمی صبر و شکیبایی نیاز دارید و پرهیز از برخی چیزها تا بتونید چند کیلوگرم از وزنتون کم کنید. 1. حواستون همیشه به غذا خوردنتون و کالری مصرفیتون باشه این بسیار ضروریست. اگر بیش از اندازه مجاز کلری دریافت کنید قطعا ... ادامه مطلب

عسل بخورید و وزن کم کنید!

عسل بخورید و وزن کم کنید! طبق بررسی‌های انجام شده مصرف یک قاشق غذاخوری عسل پیش از خواب در کنار یک رژیم غذایی سالم تاثیر بیشتری بر کاهش وزن دارد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که مواد خوراکی حاوی مقادیر قابل توجهی قند فروکتوز مانند عسل علاوه بر آن که بنیه فرد را تقویت می‌کنند خاصیت چربی‌سوزی نیز دارند. به علاوه عسل مانند یک محرک سوختی کبد را وادار به تولید گلوکز می‌کند. این حجم از گلوکز مقدار قندخون را در مغز بالا نگه داشته و آن را وادار می‌کند که دستور آزاد شدن هورمون‌های چربی‌سوز را به بدن مخابره کند. به گفته پزشکان برای آن که ... ادامه مطلب

کوچک کردن شکم با توصیه های خواندنی

کوچک کردن شکم با توصیه های خواندنی چند راهکار به ظاهر ساده اما در واقع مهم و تاثیرگذار وجود دارند که اگر آنها را بکار بگیرید از ورزش کردن و تاثیر آن در کاهش وزن، نتیجه بهتری خواهید گرفت. چند راهکار به ظاهر ساده اما در واقع مهم و تاثیرگذار وجود دارند که اگر آنها را بکار بگیرید از ورزش کردن و تاثیر آن در کاهش وزن، نتیجه بهتری خواهید گرفت. شبکه خبری «تورنتو نیوز» در مقاله جدیدی در این زمینه به توضیح این چند ترفند ساده و در عین حال هوشمندانه و زیرکانه برای کوچک کردن شکم پرداخته که به شرح زیر است: - از حرکات سبک آغاز کنید ورزش را با حرکات ... ادامه مطلب

دستورالعمل عالی و موثر در آب شدن شکم

دستورالعمل عالی و موثر در آب شدن شکم خوردن بعضی غذاهای خاص می‌تواند به صاف شدن شکم شما کمک کند اما آیا شما می‌دانید کدام غذاها شکم‌تان را صاف می‌کنند و كدام‌ها شکم‌تان را برجسته‌تر می‌کند؟ در این خودآزمون با هر ۲ نوع این غذاها آشنا خواهید شد. همه ما می‌دانیم که ورزش کردن باعث شکل گرفتن و سفت شدن عضلات بدن می‌شود اما بعد از کرانچ‌های بی‌شمار و دراز و نشست‌های نفسگیر، بعضی وقت‌ها می‌بینید شکم‌تان آنطور که باید سفت نشده و حسابی لج‌تان می‌گیرد! به گزارش سلامت نیوز به نقل از مجله سیب سبز ؛ شاید مشکل رژیم ... ادامه مطلب

هفته ای 500 گرم در 30 قدم کم کنید !

هفته ای 500 گرم در 30 قدم کم کنید ! با این روش‌ها هفته‌ای ۵۰۰ گرم از وزن خود کم کنید. راه‌های گام‌ به گام خلاص شدن از وزن اضافی: 1. چربی‌زدائی از بدن: هفته اول – حبوبات به‌جای گوشت‌های سرخ کرده. اگر شما بیش از حد از گوشت گوساله یا اردک و غاز استفاده می‌کنید، سعی کنید در هفته اول کم کردن مقدار یک پوند از وزن بدن خویش، به میزان نیمی از مصرف گوشت و چربی مورد استفاده، از انواع لوبیاها، عدس و حبوبات استفاده کنید. حبوبات ضمن تأمین پروتئین مورد نیاز بدن ”فیبر”های مورد نیاز بدن را تأمین و چربی آن را کم خواهد کرد. ۲. مواظب ... ادامه مطلب

10 ویتامین ضروری در بدنسازی

10 ویتامین ضروری در بدنسازی یكی از مسایل پیچیده برای ورزشكاران و علاقمندان به ورزش تغذیه است.اینكه چه بخوریم یا چه نخوریم و كی بخوریم، معمولاً پرسش هایی است كه مطرح می شود. تنظیم یك رژیم غذایی مناسب بعضی اوقات ممكن است آنقدر سخت باشد كه هدف اصلی تغذیه یعنی یك بدنسازی موفق را تحت تاثیر قرار دهد. بعضی اوقات براحتی فراموش می شود كه سلولهای بدن ما بخصوص سلولهای عضله ای بدن برای رشد و بقا و متابولیسم كامل به بعضی واكنشهای بیوشیمیایی احتیاج دارد. انجام این واكنشها نیز به ویتامینهای مشخص به عنوان كاتالیزور واكنش احتیاج دارد. حتی اگر یكی از مواد مهم ... ادامه مطلب

1 2
صفحه بعد
کلمات مرتبط
به novintiur.ir امتیاز دهید :
با تشکر از حمایت شما