کوچک کردن شکم با توصیه های خواندنی
header
تبلیغات

لطفا از سایت حمایت کنید

خرید ویژه بلک فرایدی از سایت دی جی کالا

$$$ تبلیغات در سایت نوین طیور$$$

$$$ طراحی نقشه هوادهی مرغداری $$$

اعضا

نام کاربری:
کلمه عبور:
سبد خرید
کانال نوین طیور

کانال نوین طیور

مقاله
تبلیغات

 

جستجوی گوگل
Google


در كل اينترنت
در اين سايت

جستجو
رهگیری سفارش
شناسه سفارش :

بازدید کننده
شروع شمارش: 1391-12-24
کل بازدید ها: 32291843
بازدید کننده: 30943361
بازدید های امروز: 10256
بازدید های دیروز: 18866
برچسب ها
کوچک کردن شکم با توصیه های خواندنی

کوچک کردن شکم با توصیه های خواندنی

انواع رژیم لاغری
چند راهکار به ظاهر ساده اما در واقع مهم و تاثیرگذار وجود دارند که اگر آنها را بکار بگیرید از ورزش کردن و تاثیر آن در کاهش وزن، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

چند راهکار به ظاهر ساده اما در واقع مهم و تاثیرگذار وجود دارند که اگر آنها را بکار بگیرید از ورزش کردن و تاثیر آن در کاهش وزن، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

 

 

شبکه خبری «تورنتو نیوز» در مقاله جدیدی در این زمینه به توضیح این چند ترفند ساده و در عین حال هوشمندانه و زیرکانه برای کوچک کردن شکم پرداخته که به شرح زیر است:

- از حرکات سبک آغاز کنید

ورزش را با حرکات ساده و سبک شروع کنید. برای مثال در ابتدای کار حتی ۲۰ ثانیه دوچرخه‌سواری کافی است و مطمئنا در آغاز نمی‌توانید مدت طولانی دوچرخه‌سواری کنید. زیاده‌روی در آغاز تمرینات نه تنها به شما کمکی نمی‌کند بلکه حتی ممکن است زود خسته شده و قید ورزش کردن را بزنید.

 

- قبل از ورزش خودتان را خوب گرم کنید

برخی افراد به گرم کردن بدن قبل از شروع ورزش اهمیتی نمی‌دهند و تصور می‌کنند که این کار وقت تلف کردن است در حالی که گرم کردن عضلات در آغاز تمرینات تا حد زیادی از بروز جراحات و آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌کند. اندکی راه رفتن یا دویدن آرام و یا خم شدن به سمت جلو به آرامی می‌تواند به گرم شدن عضلات کمک کرده و در نتیجه امکان ادامه ورزش را میسر سازد.

 

- خوب تنفس کنید

رسیدن اکسیژن کافی به عضلات اصلی بدن در هنگام ورزش کردن برای استفاده از ظرفیت کامل عضلات در انجام حرکات، ضروری است. بنابراین هنگام ورزش، هرگز نفس خود را حبس نکنید و سعی کنید تنفس‌هایتان عمیق و کامل باشند. همچنین سعی کنید در حین انجام حرکت‌های سبک و راحت‌تر، نفس عمیق بکشید.

 

- هنگام ورزش تمرکز داشته باشید

اگر تصور می‌کنید که برای بهتر انجام دادن حرکات ورزشی فقط عضلات، نقش مهم و اصلی را ایفا می‌کنند‌ در اشتباه هستند چون ذهن نیز در بهبود نتایج حاصل از ورزش کردن نقش حیاتی و مهمی دارد. بنابراین توصیه می‌شود که در حین ورزش کردن از تماشای تلویزیون یا هر کار دیگری که تمرکزتان را به هم می‌زند خودداری کرده و در عوض روی عضلاتتان متمرکز شوید و حرکات، کشیدگی‌ها و انقباضات آنها را حس کنید تا از ورزش نتیجه بهتری بگیرید.

 

- در همه جهات بدن خود را حرکت دهید

اگر می‌خواهید شکمتان هرچه سریعتر کوچک شود بهترین ترفندی که می‌توانید بزنید این است که بدن خود را در جهات مختلف ورزش دهید و یک‌بعدی ورزش نکنید. حرکات متنوع ورزشی را در تمام جهات انجام دهید تا نتیجه بهتری بگیرید.

 

- حرکات تعادلی را فراموش نکنید

در تمرینات روزانه حرکات تعادلی را نیز بگنجانید. برای این منظور حتی کافی است روی یک پا بایستید و پای دیگر را روی ران خود قرار دهید و دست‌ها را بالای سر خود نگه دارید به طوری که کف دست‌ها به هم چسبیده باشند. این شیوه ایستادن به افزایش تعادل بدن کمک می‌کند.

 

- استراحت کافی داشته باشید

تنها زمانی می‌توانید از ورزش کردن نتیجه بگیرید که به اندازه کافی استراحت کرده باشید. ورزش کردن هم مانند هر کار دیگری اگر با افراط و زیاده‌روی همراه باشد نتیجه نخواهد داد. همچنین استراحت کافی برای عضلات مفید بوده و به تقویت آنها کمک می‌کند.

 

- آهسته و پیوسته بروید

به یاد داشته باشید که با سرعت ورزش کردن تاثیری ندارد بلکه انجام تمرینات با سرعت متناسب و آرام‌تر به سوختن حجم بیشتری از چربی‌ها کمک می‌کند.

 

- از نقش حیاتی تغذیه غافل نشوید

به گفته متخصصان تغذیه، یک رژیم غذایی مناسب و سالم باید حاوی مقادیر کافی پروتئین، شیر کم‌چرب و سایر فرآورده‌های لبنی، میوه‌ها و سبزیجات باشد.

 

- یک کاسه تمشک بخورید
فیبر موجود در تمشک از یبوست که باعث بزرگ شدن شکمتان مانند یک بالون می شود جلوگیری می کند .

 

- مقدار زیادی آب بنوشید
آب فقط حجم معده را پر کرده و عاری از کالری است همچنین باعث می شود سوخت و ساز بدنتان در حرکت باشد.

– نوشابه را از قلم بیندازید
مطمئنا نوشابه چاق کننده نیست اما مملو از کالری است.نوشابه همچنین سطح کورتیزول( هورمون استرس که به ذخیره شدن چربی در شکمتان کمک می کند) را بالا  می برد.

 

- صاف بنشینید
قوز کردن به سمت جلو باعث بزرگ به نظر رسیدن شکمتان می شود.برای اینکه لاغر شوید ماهیچه های شکمتان را سفت و محکم کنید،شانه هایتان را به عقب ببرید،بدن خود را به سمت بالا بکشید،و پشتتان را برخلاف صندلی به سمت عقب پایین بیاورید.

– باغبانی کنید
خم شدن،بلند شدن،چرخیدن به شکل دادن کمرتان کمک کرده و در ساعت 350 کالری می سوزانید.

 

- رانهایتان را تکان دهید
تکان دادن رانها به اندازه باغبانی و درخت کاری کردن کالری می سوزاند.
–  پاهایتان را بلند کنید
عضله های قسمت بالای شکمتان را با بالا آوردن پاهایتان از سطح زمین منقبض کنید.به پشت دراز بکشید و پاهایتان را روی صندلی یا تخت تکیه دهید.آرام بچرخید،سر و شانه هایتان را بالا ببرید و پشتتان را از سطح زمین بالا بگیرید سپس آرام پایین بیاورید.این کار را 10 تا 12 بار 2 تا 3 بار در هفته تکرار کنید.

محصول مرتبط :

 

 

مطالب مرتبط :

جدول میزان کالری دریافتی مورد نیاز بدن

4 هفته طلایی برای رسیدن به تناسب اندام

چربی های شکم را با این مواد غذایی آب کنید !

کاهش وزن با 5 سبزی کم کالری

 

مجله اینترنتی زندگی

       .: نظر شما در مورد این مطلب:.
نام *:
 ایمیل :  
نظر شما *
لطفا حاصل عبارت را در باکس زیر وارد نمایید : *
24
به علاوه
25
=
     
به novintiur.ir امتیاز دهید :
با تشکر از حمایت شما