رازهای داشتن شکمی صاف
header
تبلیغات

لطفا از سایت حمایت کنید

خرید ویژه بلک فرایدی از سایت دی جی کالا

$$$ تبلیغات در سایت نوین طیور$$$

$$$ طراحی نقشه هوادهی مرغداری $$$

اعضا

نام کاربری:
کلمه عبور:
سبد خرید
کانال نوین طیور

کانال نوین طیور

مقاله
تبلیغات

 

جستجوی گوگل
Google


در كل اينترنت
در اين سايت

جستجو
رهگیری سفارش
شناسه سفارش :

بازدید کننده
شروع شمارش: 1391-12-24
کل بازدید ها: 32253555
بازدید کننده: 30905141
بازدید های امروز: 5636
بازدید های دیروز: 9255
برچسب ها
رازهای داشتن شکمی صاف

رازهای داشتن شکمی صاف

چطور با عادات غذايي و رژيم‌ها شكم خود را كوچك كنيم ؟ هنگامي كه لباس‌هايي مانند تاپهاي چسبان مي‌پوشيد از اينكه شكم داريد ، و در لباس شكمتان جلوه‌ي بدي را به شما مي‌دهد ناراحت مي‌شويد ويا هنگامي كه شلوار خود را مي‌پوشيد از اينكه دكمه‌ي شلوارتان بسته نمي شود

و‌يا شكمتان بر روي شلوار آويزان مي‌شود احساس خوبي نداريد و از خودتان بدتان مي‌آيد و اعتماد به نفستان را از دست مي‌دهيد . درست در وسط بدن ناحيه اي به نام شكم وجود دارد كه هميشه اولين ناحيه اي است كه در لباس پوشيدن به چشم مي‌آيد .

و هميشه با اين ناحيه براي اينكه تا اين حد متورم است رفتار بدي دارد.در ناحيه‌ي شكم چربي‌ها زود ذخيره مي‌شوند به خاطر ذخيره اين بافت چربي است كه شكم تان متورم مي‌شود و از بين بردن اين چربي‌ها كار ساده اي نيست زيرا به سختي از بين مي‌روند و در بعضي افراد فقط اين ناحيه شل مي‌شود و حالت بدي به خود مي‌گيرد

و حال ما توصيه‌هاي را به شما مي‌دهيم تا بدون اينكه از گن استفاده كنيد شكم خود را كوچك كنيد حتي براي هميشه زيرا استفاده از گن فقط براي مدت كوتاهي جوابگو خواهد بود. زيرا بسياري از افراد هنگامي كه لباس‌هاي چسبان مي‌بپوشند بلافاصله به سوي گن مي‌روند تا شكمشان كوچك تر شود.

توصيه‌هاي ما : اكثر افرادي كه داراي شكم هستند داراي مشكلات گوارشي هستند . تخمير نادرست غذاي خورده شده ، نوشيدني‌هاي گاز دار ، بلعيدن هوا به معده به همراه غذا ، همه‌ باعث چاقي مي‌شوند و البته استرس ، و فعاليت‌هاي روزانه نيز در برجسته شدن شكم موثر هستند .

1. زماني را به خوردن غذاي با آرامش اختصاص دهيد :

هنگامي كه سر كار هستيد ، ايستاده و خيلي سريع‌يك ساندويچ را مي‌خوريد . اين غذا خوردن نه حتي گرسنگي تان را برطرف نمي كند بلكه آثار منفي بسياري بر روي معده شما مي‌گذارد‌يكي از اين اثرات ، ذخيره شدن چربي در ناحيه‌ي شكم است. پشت‌يك ميز بنشينيد و غذاي خود را در آرامش بخوريد ، و هر وعده‌ي غذايي بايد 30 دقيقه به طول انجام‌يابد ، و هر لقمه‌ي غذاي خود را چندين بار بجويد و تا كاملا نجويده ايد ، لقمه‌ي ديگر را در دهان قرار ندهيد .

 

2. ميزان كالري غذايي را كه مصرف مي‌كنيد را حتما بسنجيد

و بدانيد روزانه بدنتان چقدر كالري دريافت مي‌كند . و اگر اين كالري دريافتي بيشتر از فعاليت روزانه باشد باعث چاق شدن شما مي‌شود پس اين نكته را به خاطر داشته باشيد .

3. در طي روز از سبزيجات زياد استفاده كنيد

زيرا سبزيجات باعث بهبود مزاج شما نيز مي‌شود و به نوعي جلوي خوردن زياد غذا را مي‌گيرد.

4. گوشت نيز مصرف كنيد

گوشت‌هايي مانند گوشت گاو ، ماهي ، مرغ باعث مي‌شوند كه انرژي و پروتئين بدنتان به بدنتان جذب شود ولي اين جذب و ذخيره سازي در ناحيه‌ي شكم شما صورت نمي گيرد.

5. غذاهاي آپ پز را به غذاهاي سرخ كردني ترجيح دهيد
و بيشتر از اين نوع غذاها مصرف كنيد زيرا هم هضم اين غذاها راحت تر است و هم جذب شان با چربي انجام نمي شود .

6. نمك زيادي را به غذايي خود اضافه نكنيد

زيرا نمك زدن زيادي به غذا باعث حبس شدن آب در بدن بخصوص در ناحيه‌ي شكم مي‌شود و بعد از گذشت مدتي شكم برجسته مي‌شود.

7. مراقب دستگاه گوارش خود باشيد

تا به آساني دچار آسيب نشود زيرا اگر دچار آسيب شود كل سيستم غذايي تان به هم خواهد ريخت. اگر مشكل خاصي داريد قبل از اينكه جدي تر شود به دكتر مراجعه كنيد تا معالجه شويد و اگر هم مشكل‌يبوست داريد هر شب قبل از اينكه بخوابيد چند آلوي را در آب خيس كرده و صبح ناشتا از اين آلو بخوريد تا مشكل‌يبوستتان به مرور حل شود زيرا‌يبوست‌يكي از دلايل بزرگ شدن شكم مي‌باشد.

8. نفس عميق بكشيد تا ريه‌هاتان كلملا از هوا پر شود

و براي اين كار شكم خود را به داخل برده و بازدم شكم خود را رها سازيد زيرا اين ورزش باعث مي‌شود تا عضله‌هاي شكم تان حركت كرده و چربي‌هاي آن شروع به از بين رفتن كنند . به دنبال راه حلي براي از بين بردن چربي‌هاي شكم تان باشيد اما چه راه حلي؟؟

ما چند پيشنهاد برايتان داريم :

تحرك داشته باشيد تا چربي‌هاي كه دور بدنتان و بخصوص شكم تان را گرفته از بين بروند: و اين تحرك بايد سه بار در هفته و هر دفعه به مدت سي دقيقه به طول بيانجامد . تحركاتي مانند پياده روي ، شنا ، دوچرخه سواري و .. ولي ساده ترين ورزش و راحت ترين آنها پياده روي است و هر شخصي مي‌تواند در روز به مدت سي دقيقه پياده روي كند .

خوردن شيريني جات را كاهش دهيد : شيريني مانند شكلات ،كيك سريعا جذب مي‌شوند پس به اين نكته‌ي دقت داشته باشيد بخصوص شب‌ها و زماني كه به ساعت خوابيدن نزديك هستيد از خوردن شيريني بپرهيزيد زيرا فعاليتي نداريد و فقط اين مواد جذب بدن مي‌شوند. و به جاي اين مواد از غلات استفاده كنيد كه سرشار از ويتامين و پرتئين هستند.

محصول مرتبط :

 

 

مطالب مرتبط :

جدول میزان کالری دریافتی مورد نیاز بدن

4 هفته طلایی برای رسیدن به تناسب اندام

چربی های شکم را با این مواد غذایی آب کنید !

کاهش وزن با 5 سبزی کم کالری

 

مجله اینترنتی زندگی

       .: نظر شما در مورد این مطلب:.
نام *:
 ایمیل :  
نظر شما *
لطفا حاصل عبارت را در باکس زیر وارد نمایید : *
46
به علاوه
47
=
     
به novintiur.ir امتیاز دهید :
با تشکر از حمایت شما