کشته شدن نزدیک به هزار داعشی در عملیات \"لبیک یا رسول الله2\"
header
تبلیغات

لطفا از سایت حمایت کنید

خرید ویژه بلک فرایدی از سایت دی جی کالا

$$$ تبلیغات در سایت نوین طیور$$$

$$$ طراحی نقشه هوادهی مرغداری $$$

اعضا

نام کاربری:
کلمه عبور:
سبد خرید
کانال نوین طیور

کانال نوین طیور

مقاله
تبلیغات

 

جستجوی گوگل
Google


در كل اينترنت
در اين سايت

جستجو
رهگیری سفارش
شناسه سفارش :

بازدید کننده
شروع شمارش: 1391-12-24
کل بازدید ها: 32293157
بازدید کننده: 30944663
بازدید های امروز: 11570
بازدید های دیروز: 18866
برچسب ها
کشته شدن نزدیک به هزار داعشی در عملیات \"لبیک یا رسول الله2\"

کشته شدن نزدیک به هزار داعشی در عملیات "لبیک یا رسول الله2"

سخنگوی بسیج مردمی عراق از کشته شدن نزدیک به هزار داعشی در جریان عملیات لبیک یا رسول الله 2 خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از اسکای نیوز عربی، احمد الاسدی، سخنگوی نیروهای بسیج مردمی عراق در یک کنفرانس خبری گفت: در جریان عملیات «لبیک یا رسول الله2» که از اکتبر برای آزادسازی مناطق شمالی استان صلاح الدین آغاز شده، دستکم 920 تن از نیروهای گروه تروریستی داعش کشته شده و صدها تن دیگر زخمی شدند.

 

وی در ادامه افزود: در جریان این عملیات تعداد زیادی از نیروهای داعش نیز دستگیر شدند. پیشتر مواضع بین المللی و منطقه‌ای اعلام می‌کردند که درگیری‌های بیجی به دلیل حضور نیروهای داعش و عملیات انتحاری آنها بسیار سخت خواهد بود اما به صورت غیرقابل پیش بینی دیدیم که تمام این گمانه زنی‌ها نادرست از آب درآمد و عملیات لبیک یا رسول الله2 آغاز شد و دستاوردهای زیادی داشت.

 

الاسدی تاکید کرد: یکی از مهمترین عوامل این پیروزی‌ها نظارت مستقیم فرماندهان بسیج مردمی بر روند عملیات به شمار می‌آید. نتایج این عملیات بسیار گسترده بوده به طوری که تنها بعد از شش روز از آغاز عملیات در شهر و پالایشگاه بیجی بیش از 900 جسد متعلق به نیروهای تروریستی داعش جمع شد.

 

وی در ادامه افزود:‌ در جریان این عملیات بیش از 1000 کیلومتر مربع آزاد شد و منطقه بیجی کاملا از چنگال نیروهای داعش خارج شد. ما پایان یافتن عملیات را به صورت رسمی اعلام نکردیم تا دشمنان نتوانند از فرصت پیش آمده سوء استفاده کنند. در حال حاضر به صورت کامل بر منطقه تسلط داریم و برای آزادسازی مناطق باقی مانده صلاح الدین و آزادسازی موصل آماده می‌شویم.

 

عملیات لبیک یا رسول الله 2 در 14 اکتبر گذشته برای آزادسازی مناطق شمالی صلاح الدین از سه محور آغاز شد که دستکم بیش از هزار کیلومتر مربع از جمله پالایشگاه بیجی آزاد شد.

ایسنا


       .: نظر شما در مورد این مطلب:.
نام *:
 ایمیل :  
نظر شما *
لطفا حاصل عبارت را در باکس زیر وارد نمایید : *
8
به علاوه
39
=
     
به novintiur.ir امتیاز دهید :
با تشکر از حمایت شما