هجمه \"وهابیون سعودی\" علیه \"سپاه پاسداران\"
header
تبلیغات

لطفا از سایت حمایت کنید

خرید ویژه بلک فرایدی از سایت دی جی کالا

$$$ تبلیغات در سایت نوین طیور$$$

$$$ طراحی نقشه هوادهی مرغداری $$$

اعضا

نام کاربری:
کلمه عبور:
سبد خرید
کانال نوین طیور

کانال نوین طیور

مقاله
تبلیغات

 

جستجوی گوگل
Google


در كل اينترنت
در اين سايت

جستجو
رهگیری سفارش
شناسه سفارش :

بازدید کننده
شروع شمارش: 1391-12-24
کل بازدید ها: 32254834
بازدید کننده: 30906415
بازدید های امروز: 6915
بازدید های دیروز: 9255
برچسب ها
هجمه \"وهابیون سعودی\" علیه \"سپاه پاسداران\"

هجمه "وهابیون سعودی" علیه "سپاه پاسداران"

پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۹
به گزارش افکار خبر، هجمه "حسن هانی‌زاده" کارشناس مسائل غرب آسیا درباره ادعای خیر شبکه العربیه مبنی بر دست داشتن شش نیروی سپاه پاسداران در فاجعه منا اظهار داشت: چون سپاه پاسداران و نیروهای مسلح به عنوان قدرت دفاعی ایران مطرح می‌شوند همواره مورد هجمه تبلیغاتی وهابیون سعودی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به دروغ‌گویی رسانه‌های سعودی درباره دست داشتن سپاه پاسداران در فاجعه منا گفت: هر نوع اتهام زنی درباره فاجعه منا به نیروهای مسلح و سپاه پاسداران کذب محض و مردود است.

کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به دست داشتن سرویس اطلاعاتی سعودی و موساد در فاجعه منا عنوان داشت: بی‌شک موساد در این حادثه نقش بی‌بدیل داشته و باید یک کمیته حقیقت‌یاب برای بررسی این موضوع تشکیل شود تا فاجعه منا در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار بگیرد.

هانی‌زاده با اشاره به سخنان مفتی عربستان و آمار متناقض دولت سعودی درباره کشته شدن حجاج بیت‌الله‌الحرام یادآور شد: حادثه منا در اثر سوء مدیریت و بی‌تدبیری حکام آل سعود رخ داده و در این موضوع هیچ شکی نیست و آنها "سعودی‌ها" به دنبال فرافکنی درباره این موضوع هستند.


وی در پایان خاطر نشان کرد: عربستان سعودی پس از فاجعه منا تلاش کرد تا به نحوی از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند و مسئولیت این حادثه را به عهده نگیرد که صد البته بیشتر قربانیان فاجعه منا ایرانی بودند.


گفتنی است شبکه العربیه اخیرا مدعی شده که نیروهای سپاه پاسداران در فاجعه منا دست داشته‌اند و از این طریق این شبکه تلاش می‌کرد تا جنگ روانی ضد جمهوری اسلامی ایران را درباره فاجعه منا کلید بزند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

       .: نظر شما در مورد این مطلب:.
نام *:
 ایمیل :  
نظر شما *
لطفا حاصل عبارت را در باکس زیر وارد نمایید : *
27
به علاوه
43
=
     
به novintiur.ir امتیاز دهید :
با تشکر از حمایت شما