دادستان کل آمریکا: داعش تهدید بزرگتری از القاعده است
header
تبلیغات

لطفا از سایت حمایت کنید

خرید ویژه بلک فرایدی از سایت دی جی کالا

$$$ تبلیغات در سایت نوین طیور$$$

$$$ طراحی نقشه هوادهی مرغداری $$$

اعضا

نام کاربری:
کلمه عبور:
سبد خرید
کانال نوین طیور

کانال نوین طیور

مقاله
تبلیغات

 

جستجوی گوگل
Google


در كل اينترنت
در اين سايت

جستجو
رهگیری سفارش
شناسه سفارش :

بازدید کننده
شروع شمارش: 1391-12-24
کل بازدید ها: 32319335
بازدید کننده: 30970809
بازدید های امروز: 13633
بازدید های دیروز: 24115
برچسب ها
دادستان کل آمریکا: داعش تهدید بزرگتری از القاعده است

دادستان کل آمریکا: داعش تهدید بزرگتری از القاعده است

دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

 

دادستان کل آمریکا ضمن اشاره به تهدیدهای گروه تروریستی داعش نسبت به فعالیتهای این گروه در فضای مجازی به شدت ابراز نگرانی کرد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه دیلی میل، "لورتا لینچ"، دادستان کل آمریکا در این باره گفت، تروریست‌های گروه تروریستی داعش از رسانه‌های اجتماعی و تکنولوژی فضای سایبری در راه‌هایی استفاده می‌کنند که هنوز برای نهادهای اجرایی چون دادستانی تازگی دارد و همین موضوع آنها را "فوق ترسناک" می‌کند.

 

لینچ ادامه داد: این گروه اگر بیشتر از القاعده خطرناک نباشد، کمتر نیست.

 

دادستان کل آمریکا با اشاره به فعالیت‌های سایبری این گروه اظهار کرد، داعش در حال حاضر بیش از 20 هزار دنبال‌کننده انگلیسی‌زبان در توئیتر دارد.

 

اخیراً گروه هکرهای «ناشناس» کمپینی را برای حمله به حساب‌های کاربری حامی تبلیغات داعش به راه انداختند. گروه هکرهای "ناشناس" بیش از 9200 حساب کاربری را معرفی کردند که گفته می‌شد با داعش مرتبط هستند.

 

لینچ در ادامه اظهاراتش هشدار داد: تکنولوژی شرایط را برای شناسایی پیروان سایبری داعش دشوار کرده است. وی همچنین نسبت به رشد ظهور تروریست‌ها داخلی که دقیقاً جلوی چشم دولت فعالیت می‌کنند، هشدار داد. لینچ در این اظهاراتش به محمد عبدالعزیز 24 ساله اشاره کرد که با شلیک به سربازان مرکز عضوگیری چاتانوگا پنج سرباز را به قتل رساند.

 

دادستان کل آمریکا عنوان کرد: به نظر من این حقیقت که عبدالعزیز در رادار نهادهای اجرای قانون آمریکا نبود این نگرانی را به وجود می‌آورد که ما افرادی را که خارج از جریان اصلی تروریسم تحت تاثیر آموزه‌های آن قرار گرفته و دست به خشونت می‌زنند، فراموش کرده‌ایم.

 

وی تاکید کرد، این فقط نهادهای اجرای قانون هستند که می‌توانند گروه‌های تروریستی را شناسایی کنند چراکه آنها معمولا در زمان استفاده از اینترنت فعالیت‌های خود را کدگزاری کرده و با ناپدید شدن پیگیری، آنها دشوار می‌شود.

 

لیسا موناکو، دستیار رئیس‌جمهور آمریکا در امور امنیت داخلی و ضدتروریسم اخیرا اعلام کرده بود، کاخ سفید هیچ پیش‌زمینه‌ای از انتشار فیلم سر بریده شدن جیمز فولی، گروگان آمریکایی داعش نداشت. موناکو اذعان کرد، در آن زمان دولت اطلاعات و بینش بسیار محدودی از وقایعی داشت که در سوریه در حال وقوع بود.

 

لینچ در این باره می‌گوید، چیزی که وی و مقامات اجرایی در حال حاضر بیشتر از آن وحشت دارند، یک حمله تروریستی سایبری است.

ایسنا


       .: نظر شما در مورد این مطلب:.
نام *:
 ایمیل :  
نظر شما *
لطفا حاصل عبارت را در باکس زیر وارد نمایید : *
46
به علاوه
17
=
     
به novintiur.ir امتیاز دهید :
با تشکر از حمایت شما