بي رنگ كننده هايي كه موخوره ايجاد مي كنند!
header
تبلیغات

لطفا از سایت حمایت کنید

خرید ویژه بلک فرایدی از سایت دی جی کالا

$$$ تبلیغات در سایت نوین طیور$$$

$$$ طراحی نقشه هوادهی مرغداری $$$

اعضا

نام کاربری:
کلمه عبور:
سبد خرید
کانال نوین طیور

کانال نوین طیور

مقاله
تبلیغات

 

جستجوی گوگل
Google


در كل اينترنت
در اين سايت

جستجو
رهگیری سفارش
شناسه سفارش :

بازدید کننده
شروع شمارش: 1391-12-24
کل بازدید ها: 31781920
بازدید کننده: 30434190
بازدید های امروز: 1801
بازدید های دیروز: 17019
برچسب ها
بي رنگ كننده هايي كه موخوره ايجاد مي كنند!

بي رنگ كننده هايي كه موخوره ايجاد مي كنند!

اغلب خانم‌ها هم برای اینكه موهای سفیدشان در روند رنگ‌كردن مو خللی ایجاد نكند، تصمیم می‌گیرند از بی‌رنگ‌كننده موها استفاده كنند. باید بدانید استفاده بیش‌ازحد از بی‌رنگ‌كننده‌ها یا مواد دكلره می‌تواند به موها صدمه بزند و باعث ایجاد شكنندگی در آنها شود.

دكتر مریم یوسفی، عضو هیأت علمی دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی در هفته نامه سلامت نوشت: برخی از خانم‌هایی كه موی سفید دارند دائم در حال رنگ‌كردن موهای خود هستند. منظور ما از رنگ مو، رنگ‌های اكسیدكننده دائمی است چون سایر محصولات چندان دوامی ندارند. اغلب خانم‌ها هم برای اینكه موهای سفیدشان در روند رنگ‌كردن مو خللی ایجاد نكند، تصمیم می‌گیرند از بی‌رنگ‌كننده موها استفاده كنند. باید بدانید استفاده بیش‌ازحد از بی‌رنگ‌كننده‌ها یا مواد دكلره می‌تواند به موها صدمه بزند و باعث ایجاد شكنندگی در آنها شود.

 

اغلب توصیه می‌كنیم زودتر از 4 هفته از رنگ‌كردن یا بی‌رنگ‌كردن موها بپرهیزید. موها معمولا بین 8 تا 12 میلی‌متر در ماه رشد می‌كنند و بهتر است این رنگ كردن مجدد مو طوری باشد كه موهای جدید را بپوشاند. نكته مهم دیگر برای كسانی كه به رنگ مكرر موها عادت دارند، استفاده مرتب از نرم‌كننده‌های مو است. به خاطر بسپارید رابطه مستقیمی بین میزان صدمه به مو و روشن‌كردن موها وجود دارد. هر چه موها را روشن‌تر كنید احتمال صدمه بیشتر خواهد شد.

 

پس اگر قصد دارید موهای تیره‌تان را به بلوند روشن تبدیل كنید بهتر است از یك فرد حرفه‌ای در این مورد كمك بگیرید. بیش از یكبار در ماه، موها را بی‌رنگ نكنید. همیشه بعد از شامپوكردن از نرم‌كننده استفاده كنید چون نمی‌توانید موهای درهم‌رفته را با دستكاری‌هایی مانند برس‌كشیدن و حرارت بالای سشوار صاف كنید. این كار حتما باعث شكنندگی و موخوره موهایتان خواهد شد. اگر عادت دارید بعد از حمام موهایتان را با سشوار خشك كنید، حرارت ملایم را تنظیم و به آرامی با حركت‌های دست موها را خشك كنید. نباید موی خیس را با شانه و برس از هم باز كرد.

 

مجله اینترنتی زندگی


       .: نظر شما در مورد این مطلب:.
نام *:
 ایمیل :  
نظر شما *
لطفا حاصل عبارت را در باکس زیر وارد نمایید : *
15
به علاوه
1
=
     
به novintiur.ir امتیاز دهید :
با تشکر از حمایت شما