طرز ساخت عجیب ترین اما موثرترین ماسک های خانگی
header
تبلیغات

لطفا از سایت حمایت کنید

خرید ویژه بلک فرایدی از سایت دی جی کالا

$$$ تبلیغات در سایت نوین طیور$$$

$$$ طراحی نقشه هوادهی مرغداری $$$

اعضا

نام کاربری:
کلمه عبور:
سبد خرید
کانال نوین طیور

کانال نوین طیور

مقاله
تبلیغات

 

جستجوی گوگل
Google


در كل اينترنت
در اين سايت

جستجو
رهگیری سفارش
شناسه سفارش :

بازدید کننده
شروع شمارش: 1391-12-24
کل بازدید ها: 31785343
بازدید کننده: 30437605
بازدید های امروز: 5224
بازدید های دیروز: 17019
برچسب ها
طرز ساخت عجیب ترین اما موثرترین ماسک های خانگی

طرز ساخت عجیب ترین اما موثرترین ماسک های خانگی

داشتن پوستی خوب، سالم و بانشاط تنها وابسته به استفاده از کرم‌ها و لوسیون‌های گرانقیمت، خارجی و رنگارنگ نیست. اگر نگاهي به دور و بر خود كنيد، مي‌بينيد كه زنان زيادي در جمع دوستان و اعضاي خانواده ما وجود دارند كه با صرف هزينه‌هاي زياد براي تهيه انواع و اقسام كرم‌ها، لوسيون‌ها و ماسك‌هاي پوست و مو اقدام مي‌كنند و زيبايي و شادابي خود را به شدت به استفاده از اين محصولات وابسته مي‌دانند.

غافل از آنكه مردم زيادي در زمان‌هاي گذشته بدون وجود اين محصولات و تنها با كمك مواد طبيعي، گياهان دارويي و هر آنچه طبيعت در اختيارشان قرار مي‌داد براي افزايش زيبايي و شادابي و جوانسازي پوست‌شان اقدام مي‌كردند همانگونه كه زيبايي و سلامت پوست ژاپني‌ها اين روزها زبانزد بسياري از مردم در سراسر جهان است. پيشنهاد ايده آل براي شما كه به پوست‌تان اهميت مي‌دهيد تهيه و ساخت انواع كرم‌ها و لوسيون‌هاي طبيعي است كه ژاپني‌ها قرن‌هاست از آن براي افزايش نشاط، شادابي و جواني پوست‌شان كمك مي‌گيرند.

استفاده بهینه از روغن‌بچه

اگر دنبال يك ماسك مفيد و مغذي براي پيشگيري از خشكي پوست‌تان در روزهاي سرد زمستان هستيد خيلي راحت مي‌توانيد مفيدترين و موثرترين ماسك را در منزل تهيه كنيد. براي اين كار به سس مايونز كم‌چرب و روغن بچه بدون اسانس نياز داريد. اين ماسك را اگر مي‌خواهيد به صورت روزانه مصرف كنيد بهتر است آن را هر روز پيش از استفاده بسازيد.

روش تهیه: 2 قاشق غذاخوري سس‌مايونز كم‌چرب را با يك قاشق چاي‌خوري روغن بچه بدون اسانس مخلوط كنيد.

موارد مصرف: اين كرم را روي صورت، گردن، سر زانو و آرنج بماليد و اجازه دهيد به مدت 20 دقيقه روي پوست‌تان باقي بماند. اگر مي‌خواهيد پوست آرنج و زانوي‌تان را پاكسازي كنيد مي‌توانيد بعد از 20 دقيقه با يك ليف زبر پوست اين ناحيه را به خوبي ماساژ دهيد و با آب گرم آن را بشوييد.

چگونه در منزل موهای مان را ویتامینه کنیم؟

اگر نمي‌خواهيد پول زيادي را صرف ويتامينه كردن موهاي‌تان در آرايشگاه‌ها، سالن‌ها و مراكز زيبايي كنيد، مي‌توانيد با هزينه اندكي موهاي‌تان را در خانه خودتان ويتامينه و تقويت كنيد. براي اين كار نياز به عسل طبيعي و خالص و ژل آووكادو داريد.

روش تهیه: براي تهيه اين ماسك ويتامينه مو به يك ميوه آووكادوي رسيده احتياج داريد. بايد ژله آووكادو را از آن خارج كنيد. ميوه را ببريد و ژله سفيدرنگ وسط ميوه را درون ظرفي بريزيد و 2 قاشق عسل به آن اضافه كنيد. تازه بودن ژله آووكادو براي كسب نتيجه بهتر توصيه مي‌شود.

موارد مصرف: اين ماسك را با كمك يك فرچه نرم روي موها، ساقه و ريشه موها ماساژ دهيد و پوست سرتان را به خوبي با اين ژل آغشته كنيد و اجازه دهيد به مدت 30 دقيقه اين ژل روي موهاي‌تان باقي بماند. بعد از شست‌وشو موهاي‌تان را با شانه چوبي به خوبي شانه بزنيد.

ماسک ویژه مهمانی‌ها کدام است؟

اگر مي‌خواهيد به مهماني برويد و نياز داريد در مدت زماني كوتاه پوست صورت‌تان را شاداب و بانشاط جلوه دهيد بهتر است از يك ماسك نشاط‌بخش استفاده كنيد كه بتواند براي چند ساعت پوست صورت‌تان را آنچنان تحت تاثير قرار دهد كه انگار ليفتينگ موقت روي پوست‌تان انجام داده‌ايد.

روش تهیه: براي تهيه اين ماسك ليفتينگ به سفيده تخم‌مرغ و آبليموي ترش تازه نياز داريد. يك سفيده تخم‌مرغ را به خوبي هم بزنيد تا به مرحله كف كردن نزديك شود. سپس 2 قاشق چاي‌خوري آبليمو را به آن اضافه كنيد و به هم‌زدن ادامه دهيد.

موارد مصرف: اين ماسك را با قلم‌موي نرم روي صورت‌تان ماسك كنيد و مراقب باشيد اين ماسك را اطراف چشم و روي جراحت يا بريدگي يا جوش‌هاي سرباز نزنيد. بعد از نيم‌ساعت اين ماسك را با آب گرم بشوييد.

چگونه دستانی شگفت‌انگیز داشته باشیم؟

استفاده از اسكرابي كه با مواد طبيعي تهيه شده باشد بي‌شك تاثير درماني قابل‌ملاحظه‌اي در پاكسازي پوست و سالم‌سازي آن دارد. اين اسكراب به دليل دانه‌هاي سخت نمكي كه در خود دارد سلول‌هاي مرده سطح پوست را از بين مي‌برد و با كمك روغن گياهي كه در خود دارد آبرساني مناسبي به سطح پوست مي‌كند.

روش تهیه : 2 قاشق روغن كرچك طبيعي را با 2 قاشق نمك دريايي ريز و يك قاشق روغن جوانه گندم مخلوط كنيد و آن را به خوبي هم بزنيد.

موارد مصرف: اين ماسك را پشت دست‌تان بماليد و آن را به خوبي روي پوست ماساژ دهيد تا به كمك آن به پاكسازي پوست و از بين رفتن سلول‌هاي مرده پوستي كمك كنيد.

روش ساخت رژ ويتامينه

يكي از عوارض هواي سرد زمستان لب‌هاي پوست پوست شده و ترك خورده است. بسياري از ما با رسيدن فصل سرما تجربه خشكي لب را داريم و براي درمان آن سراغ انواع پمادهاي ويتامين A و رژ‌هاي ويتامينه كه در تركيب آنها ويتامين E وجود دارد، مي‌رويم. اما براي شما پيشنهاد متفاوتي داريم تا بتوانيد بدون نياز به هيچ محصول صنعتي و شيميايي در خانه و با كمك ساده‌ترين محصولات رژ ويتامينه بي‌رنگ بسازيد.

روش تهیه: براي تهيه اين رژ به 2 قاشق روغن زيتون خالص، نصف قاشق عسل، نصف قاشق موم‌ رنده شده، نصف قاشق كره كاكائو و 2 قطره اسانس نعناع يا وانيل احتياج داريد. اين مواد را با هم مخلوط كنيد و آن را روي حرارت كم قرار دهيد تا به خوبي ذوب و در هم آميخته شود.

موارد مصرف: براي مصرف اين رژ كافي است اجازه دهيد كمي سرد شود سپس آن را در ظرفي كوچك بريزد و در يخچال بگذاريد تا بسته شود.

در نيم ساعت 5 سال جوان شويد!

براي جوانسازي و افزايش شادابي پوست‌تان در مدت زماني كوتاه چاره‌اي نداريد جز آنكه ماسك خيار و آووكادو را تجربه كنيد. اين ماسك در مدت زماني كوتاه آنچنان نشاطي به پوست‌تان دهد كه احساس كنيد در مدت 20 دقيقه، 5 سال جوان‌تر شده‌ايد.

روش تهیه: براي تهيه اين ماسك نياز به نصف فنجان خيار رنده شده، نصف فنجان آووكادو رنده شده، يك عدد سفيده تخم‌مرغ و 2 قاشق غذاخوري شير تازه و پرچرب داريد. اين مواد را با هم تركيب كنيد تا خميري يك‌دست آماده شود.

موارد مصرف: خمير تهيه شده را كه سبز رنگ است روي صورت‌تان بماليد و اجازه دهيد به مدت نيم ساعت روي پوست‌تان باقي بماند. پس از گذشت اين مدت زماني پوست‌تان را با آب سرد بشوييد.

اگر پوست بيني‌تان چرب است…

اگر در جست‌وجوی راهی برای از بین رفتن چربی پوست صورت به ویژه بینی‌تان هستید پیشنهاد می‌کنیم ماسک آلوی قرمز را روی پوست‌تان تجربه کنید. استفاده از این ماسک دوبار در هفته می‌تواند به کم شدن چربی پوست‌تان کمک کند.

روش تهیه: براي تهيه اين ماسك به آلوي قرمز و روغن بادام شيرين و گلاب تازه احتياج داريد. با كمك اين مواد مي‌توانيد به جنگ چربي پوست‌ صورت و پيشاني برويد. ابتدا آلوها را له كنيد، مي‌توانيد هسته آلو را از آن در آوريد و آن را با پشت قاشق له كرده و سپس آن را با روغن بادام و گلاب مخلوط كنيد.

موارد مصرف: بعد از مخلوط كردن اين مواد را به مدت 20 دقيقه روي پوست‌تان قرار دهيد و بعد از گذشت مدت زمان ذكر شده آن را با آب نيمه ولرم بشوييد.

مطالب مرتبط :

طرز ساخت رژ ویتامینه

جوان سازی پوست در نیم ساعت !

قبل از رفتن به مهمانی این ماسک خانگی را فراموش نکنید

این ماسک پاییزی پوستتان را جلا می دهد

با این محلول فوری پوستتان را قبل از مهمانی صاف کنید!

 

ایده ال


       .: نظر شما در مورد این مطلب:.
نام *:
 ایمیل :  
نظر شما *
لطفا حاصل عبارت را در باکس زیر وارد نمایید : *
34
به علاوه
36
=
     
به novintiur.ir امتیاز دهید :
با تشکر از حمایت شما