آموزش کاشت ناخن
header
تبلیغات

لطفا از سایت حمایت کنید

خرید ویژه بلک فرایدی از سایت دی جی کالا

$$$ تبلیغات در سایت نوین طیور$$$

$$$ طراحی نقشه هوادهی مرغداری $$$

اعضا

نام کاربری:
کلمه عبور:
سبد خرید
کانال نوین طیور

کانال نوین طیور

مقاله
تبلیغات

 

جستجوی گوگل
Google


در كل اينترنت
در اين سايت

جستجو
رهگیری سفارش
شناسه سفارش :

بازدید کننده
شروع شمارش: 1391-12-24
کل بازدید ها: 32280327
بازدید کننده: 30931866
بازدید های امروز: 17606
بازدید های دیروز: 14802
برچسب ها
آموزش کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن

 آکادمی تخصصی آموزش کاشت ناخن پامیدانو با برگزاری انواع دوره های تخصصی آموزش کاشت ناخن و یا طراحی ناخن تا کنون صدها آرایشگر را روانه بازار کار نموده است . شما نیز اگر تمایل به راه اندازی کسب و کاری تخصصی و پرسود دارید کافیست در یکی از دوره های تخصصی کاشت ناخن پارمیدانو شرکت نموده و علاوه بر یادگیری اصول تخصصی کاشت ناخن و آشنایی با جدیدترین روشهای کاشت ناخن اعم از جدیدترین موارد کاشت ناخن , شناخت عوارض کاشت ناخن غیر استاندارد , استفاده از ابزار حرفه ای کاشت ناخن , مشاهده جدیدترین طرح های طراحی ناخن .... در پایان دوره آموزش کاشت ناخن گواهی پایان دوره کاشت ناخن به شما ارائه میشود.

آموزش کاشت ناخن در آکادمی تخصصی پارمیدانو بصورت مرحله به مرحله آموزش داده میشود. مقاله زیر مراحل آموزش کاشت ناخن و لوازم و مواد مورد نیاز کاشت ناخن را معرفی میکند . انواع روشهای کاشت ناخن در یک نگاه :

 

با توجه به اینکه کاشت ناخن امروزه  طرفداران زیادی را  به خود اختصاص داده ، لوازم مورد نیاز و آموزش مختصر و کوتاهی از کاشت ناخن پودری را در این مطلب توضیح خواهم داد.

 

مواد لازم و مورد نیاز در کاشت ناخن با پودر :

کاشت ناخن با پودر جز یکی از اصلی ترین شیوه های کاشت ناخن است , با موارد لازم برای کاشت ناخن و ابزار لازم برای کاشت ناخن با پودر آشنا شوید . برای شرکت در دوره های آموزشی کاشت ناخن با پارمیدانو تماس حاصل نمایید.

1-پودر کاشت ( صورتی pink یا شفاف clear)

2-جا پودری یا گوده

3-لیکوئید

4-پمپ لیکوئید

5-پرایمر ( چسب بین ناخن و مواد)

6-لاک مانیکور

7-ضد قارچ (برای جلوگیری از عفونت های قارچی)

8-قلم پودر ( قلم تخت شماره 6 یا 8 )

9 روغن ( جهت سهولت در کار پولیش)

10-چسب ( جهت چشباندن تیپ)

11-تیپ (پایه کوتاه - پایه بلند - فرنچ - طرحدار)

12-پوشر یا عقب زن

13- نیپر یا گوشت گیر

14-کاتر سرگرد یا صاف یا هر دو - جهت کوتاه کردن تیپ

15- ناخن گیر

16- بافر

17 -برق ناخن و لاک ناخن جهت طراحی و دیزاین ناخن کاشته شده و در آخر یک جعبه ابزار تا وسایل فوق را در آن قرار دهیم .

 

در ابتدا یک مانیکور ساده انجام داده و پوست اطراف ناخن ها را به لاک مانیکور آغشته میکنیم کمی صبر میکنیم تا نرم شود سپس توسط عقب زن پوست را از سطح ناخن کنار می زنیم و با نیپر گوشتهای اضافه اطراف ناخن را می گیریم.

 

مرحله بعدی انتخاب تیپ مناسب با سایز ناخن ها می باشد که برای هر ده تا ناخن دست باید این کار را انجام داد چون صد درصد فرم و اندازه همه ناخنها یکی نیست. بعد از آن صدف ناخن را سوهان میزنیم تا روی آن شیارهایی ایجاد شود و سپس با استفاده از سوهان دور، کوتیکول ناخن را از صدف ناخن جدا کرده و سپس ضد قارچ را می زنیم. پس از خشک شدن ضد قارج تیپ مناسب ناخن را می جسبانیم پس از آن با کاتر تیپ را به دلخواه مشتری ( سرصاف یا گرد) کوتاه کرده و روی تیپ و قسمتی که خط بین ناخن هست را  کمی به آرامی سوهان می کنیم تا یکدست و هم سطح گردد.

 

در مرحله بعد پرایمر را می زنیم و شروع به مواد گذاشتن می کنیم. مواد را خیلی شفاف با قلمو و به صورت مرتب روی همه قسمتهای ناخن گذاشته پس از خشک شدن مواد دور ناخن را به وسیله سوهان دستی باز می کنیم و کمی هم سوهان برقی می کشیم.

 


در مرحله بعدی سوهان روی کاشت را می زنیم که شامل ۴ مرحله است :
 1- سوهان دور  
2- سوهان روی ناخن  
3- سوهان دستی  
4- بافرکشی می باشد و در آخر

روغن را روی ناخنها زده تا شفافیت و درخشندگی داشته باشند و بعد از آن  مدتی صبر کرده تا روغن روی ناخن از بین برود و روی آن را برق ناخن زده و سپس اگر خواستید لاک می زنید و دیزاین  میکنید.

 

نکته مهم در مورد " کاشت ناخن" :

دلایل پیدایش قارچهای زیر ناخن پس از کاشت ، هواگرفتگی پس از کاشت،  زرد شدن ناخن و جنس مواد و مقدار لیکویید مصرفی و  ..... همگی از عوارض کاشت ناخن غیر استاندارد و یا استفاده از مواد یا ابزار غیراستاندارد و غیر بهداشتی هستند . برای جلوگیری از عوارض کاشت ناخن غیر استاندارد با مشاورین آموزشی کاشت ناخن پارمیدانو تماس حاصل نمایید .

 

آشنایی با انواع شیوه های کاشت ناخن , طرح های ناخن :

 

آموزش کاشت ناخن " کرونا " Korona

 آموزش کاشت ناخن

 

 

آموزش کاشت ناخن "سایه روشن"

 


آموزش کاشت ناخن "فیبر گیاهی"


 
آموزش کاشت ناخن گیاهی فیبر ( آموزش کاشت ناخن) با آخرین متد کشورهای اروپایی برای سلامتی وزیبایی ناخن های شما سیستمی سریع و مقاوم با استفاده از فیبرهای گیاهی همراه با ظرافتی بی نظیر بی نیاز به پودر ، لیکوئید، تیپ- چسب هرگونه مواد حساسیت زا فوق العاده طبیعی. با استفاده از نانوبیوتکنولوژی سیستم جدید کاشت ناخن با فیبر هدیه ای از طبیعت برای سلامتی و زیبایی ناخن های شما سیستمی سریع با استفاده از فیبرهای گیاهی همراه با ظرافتی بی نظیر بی نیاز به پودر - لیکوئید - تیپ ( آموزش کاشت ناخن)

 

مواد لازم برای کاشت ناخن :

فیبر - پرایمر قلمی - زد قارچ - محلول فیکس - پد - قلم مخصوص دستگاه Uv


       .: نظر شما در مورد این مطلب:.
نام *:
 ایمیل :  
نظر شما *
لطفا حاصل عبارت را در باکس زیر وارد نمایید : *
29
به علاوه
16
=
     
به novintiur.ir امتیاز دهید :
با تشکر از حمایت شما