مظلومی: اعتقادی به کم‌فروشی بازیکنان استقلال ندارم
header
تبلیغات

لطفا از سایت حمایت کنید

خرید ویژه بلک فرایدی از سایت دی جی کالا

$$$ تبلیغات در سایت نوین طیور$$$

$$$ طراحی نقشه هوادهی مرغداری $$$

اعضا

نام کاربری:
کلمه عبور:
سبد خرید
کانال نوین طیور

کانال نوین طیور

مقاله
تبلیغات

 

جستجوی گوگل
Google


در كل اينترنت
در اين سايت

جستجو
رهگیری سفارش
شناسه سفارش :

بازدید کننده
شروع شمارش: 1391-12-24
کل بازدید ها: 32182413
بازدید کننده: 30834130
بازدید های امروز: 22164
بازدید های دیروز: 28152
برچسب ها
مظلومی: اعتقادی به کم‌فروشی بازیکنان استقلال ندارم

مظلومی: اعتقادی به کم‌فروشی بازیکنان استقلال ندارم

۱۳۹۴/۰۴/۰۸ سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اعتقادی به اینکه بازیکنی در فصل گذشته کم‌فروشی کرده باشد، ندارم.

 پرویز مظلومی قبل از آغاز عصر امروز تیمش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به من تکلیف شد که به استقلال برگردم و اعتقاد دارم کار سخت است و راه دشواری پیش روی من و تیمم قرار دارد.

 وی در واکنش به این مسئله که گفته می‌شود فصل گذشته در استقلال بازیکنانی بودند که کم‌فروشی کردند تا سرمربی برکنار شود و تعدادی از این نفرات در استقلال مانده‌اند، افزود: من اصلاً اعتقادی به این جور مسائل و اینکه بازیکنی کم‌فروشی کرده باشد ندارم. بازیکنان استقلال فصل پیش هر چه در توان داشتند، در میدان به نمایش گذاشتند. تیم‌های دیگر بهتر کار کرده و شرایط مناسب‌تری داشتند که نتیجه گرفتند. ان‌شاالله اینطور که شما می‌گویید نیست و نخواهد هم بود.

سرمربی استقلال در خصوص نصب بَنِر در محل تمرین امروز برای ورود یکی از دروازه‌بان‌های استقلال عنوان کرد: من خودم مخالف اینگونه کارها هستم. چند بار این کار را کردند و گفتم که بنرها را جمع کنند. آمدن بازیکنی نیاز به بنر ندارد. الان هم دیدید رحمتی آمد و طالب‌لو رفت و به او خوشامد گفت. رفاقت و یک‌دلی باید در تیم من حرف اول را بزند. وقتی خودم نیز خواستم بیایم، دوستان قصد داشتند بَنِر بزنند که با این مسئله مخالفت کردم و گفتم پولی که قرار است هزینه اینگونه مسائل شود بهتر است به فقرا و نیازمندان داده شود.

مظلومی درباره جذب بازیکنان جدید خاطرنشان کرد: ما تاکنون جابر انصاری، میثم مجیدی، امین حاج‌محمدی و مهدی رحمتی را جذب کرده‌ایم و با دو سهمیه لیگ برتر دیگر در حال مذاکره هستیم که تا فردا وضعیت آنها مشخص خواهد شد. ضمن اینکه خواستار تمدید قرارداد خسرو حیدری و امید ابراهیمی شده‌ایم. همچنین منتظر یعقوب کریمی هستیم تا ان‌شاالله با مساعدت باشگاه سپاهان باز هم بتوانیم از او استفاده کنیم.

90tv


       .: نظر شما در مورد این مطلب:.
نام *:
 ایمیل :  
نظر شما *
لطفا حاصل عبارت را در باکس زیر وارد نمایید : *
15
به علاوه
2
=
     
به novintiur.ir امتیاز دهید :
با تشکر از حمایت شما