پنالتی گوگل و انواع آن، چک کردن و راه خروج از پنالتی و ریکاوری(قسمت دوم)
header
تبلیغات

لطفا از سایت حمایت کنید

خرید ویژه بلک فرایدی از سایت دی جی کالا

$$$ تبلیغات در سایت نوین طیور$$$

$$$ طراحی نقشه هوادهی مرغداری $$$

اعضا

نام کاربری:
کلمه عبور:
سبد خرید
کانال نوین طیور

کانال نوین طیور

مقاله
تبلیغات

 

جستجوی گوگل
Google


در كل اينترنت
در اين سايت

جستجو
رهگیری سفارش
شناسه سفارش :

بازدید کننده
شروع شمارش: 1391-12-24
کل بازدید ها: 32303965
بازدید کننده: 30955457
بازدید های امروز: 22378
بازدید های دیروز: 18866
برچسب ها
پنالتی گوگل و انواع آن، چک کردن و راه خروج از پنالتی و ریکاوری(قسمت دوم)

پنالتی گوگل و انواع آن، چک کردن و راه خروج از پنالتی و ریکاوری(قسمت دوم)

پنالتی گوگل و انواع آن، چک کردن و راه خروج از پنالتی و ریکاوری

سوالات متداول درباره پنالتی و افت رتبه:

۱- من عین رقیبم لینک بیلدینگ کردم اما پنالتی شدم.چرا؟ 

در همین آموزش، کاملا پاسخ داده شده.به دقت مطالعه نمایید.رقیب شما خیلی فاکتور های مثبت دیگه داره که شما ندارید.

۲-چرا خیلی از سایت ها، کارهای مصداق اسپم انجام میدن و نتیجه می گیرن؟

به نکته مهم پایانی مراجعه کنید.توضیح کامل رو دادم.بله شما درست میگید.سئوی هیچ سایتی مطلقا کلاه سیاه نیست.وجود فاکتور های مثبت و تشخیص گوگل مبنی بر اینکه سایت شما برای کاربر سودمند هست، موجب صرف نظر کردن گوگل، از پنالتی کردن اون سایت میشه.

۳-آیا بک لینک غیر مرتبط ضرر داره؟

صرفا به خاطر غیر مرتبط بودن خیر.تنها تاثیرش کمتره. به خیلی موارد دیگه غیر از بحث ارتباط بستگی داره.

۴-چقدر طول میکشه استفاده از ابزار صرف نظر گوگل، اثر کنه؟

بین ۲۴ ساعت تا دو ماه.تجربه من زیر بین ۲۴ ساعت تا یک هفته بوده همیشه.بله تعجب نکنید! اگر مشکل فقط از اون لینک ها بوده باشه خیلی زود مشکل حل میشه.این ابزار به صورت سیستمی، اعمال میشه و هر تاثیر مثبت و منفی که لینک ها داشتن و به این ابزار معرفی شدن، از بین میرن.این ابزار در حقیقت ابزار ایجاد استثنا برای تاثیر بک لینک ها در الگوریتم گوگل هست.به هر حال زمان رو باید در نظر بگیرید.عددی هم که من گفتم بر اساس تجربه من هست.به هیچ وجه روشن نیست که دقیقا چقدر طول میکشه.ممکنه برای شما ۳ ماه طول بکشه و برای دیگری مثل من زیر دو روز تا یک هفته.

۵-من این آموزش رو خوندم.من خیلی بک لینک خریدم و از این کارهای مضر کردم.اما هنوز اخطار نگرفتم.آیا به زودی پنالتی میشم.چیکار کنم؟

اگر مشکلی نداشتید و از کارهاتون در دراز مدت، جواب گرفتید چرا میخواید کاری کنید؟لطفا از پرستش گوگل دست بردارید.

ولی از این به بعد، بیشتر حواستون رو جمع کنید.خیلی تابلو پرچم قرمز رو برای گوگل بالا نبرید.به نکات گفته شده تو این آموزش توجه کنید و رعایت کنید.

۶-من سایتم پنالتی شده ولی توی Manual Action، نوشته No manual web spam action found و اخطاری هم نیومده.چجوری برای گوگل درخواست تجدید نظر ارسال کنم؟

در این حالت شما نمی تونید درخواست تجدید نظر ارسال کنید.اکثر پنالتی ها به همین شکل هستند.شما ابتدا با توجه به این آموزش باید تشخیص بدید که مشکل از کجاست و بعدش اقدامات لازم رو انجام بدید و صبر کنید.نیازی نیست و اصلا امکانش نیست به گوگل بگید تجدید نظر کنه.به صورت الگوریتمی، تجدید نظر خواهد شد.

۷-کلا زمان کامل خروج از پنالتی چقدر طول میکشه؟(نه فقط ابزار Disavow)

رک بگم معلوم نیست!الان هم که گوگل مرتب در حال به روز رسانی و تغییرات هست.تنها کاری که می تونید بکنید، تشخیص مشکل و رفع ایراد هاست و سپس صبر کردن.صبر بیش از دو سه ماه.بدون توقف در تلاش.به مسیر صحیح همچنان باید ادامه بدید و فرض کنید پنالتی نشدید.

۸-در قسمت Link to your site وب مستر تولز من خیلی از لینک هامو نشون نمیده.من مطمئن هستم بک لینک های دیگه ای دارم.چیکار کنم؟

بله.اون قسمت بسیار ضعیف هست.شما باید از ابزار های کمکی مثل ahrefs.com و سایر سایت های آنالیز بک لینک کمک بگیرید که اگه بخواید اساسی کار کنید، پولیه.یا باید به سختی با چندین ابزار، به صورت رایگان، همه بک لینک هاتونو در بیارید.کلا مقوله پیدا کردن بک لینک، خودش مفصله.من خودم لینک بیلدینگ هایی روی سایت مشتریان انجام دادم که اتفاقا لینک بیلدینگ های خیلی خوب و تاثیر گذاری بودند اما بعد از چند ماه، در هیچ ابزار تحلیل بک لینکی، نشون داده نمیشه.

۹-کسی برای من لینک بیلدینگ اسپم انجام داده.الان چیکار کنم؟

جز استفاده از ابزار Disavow Tools هیچ راهی ندارید.ضمن اینکه الان الگوریتمگوگل به این سمت میره که بک لینک های اسپم و بی کیفیت، به جای تاثیر منفی، فقط بی تاثیر باشند تا علاوه بر گیج کردن وب مستر ها و سئوکار ها و سخت کردن کار برای کسانی که میخوان از الگوریتمش و حساسیت هاش به طور دقیق سر در بیارن، جلوی سئوی منفی رو هم بگیره.

۱۰-من سایتم رو توی گوگل اینجوری می زنم: site:domain.com هیچی نمیاد.الان چیکار باید بکنم؟

اول با site:www.domain.com یعنی با www هم چک کنید.اگر قبلا صفحاتتون در نتایج گوگل بود و الان نیست، در بالا ، علت ها رو توضیح دادم.این دیگه کلا Ban شده و کلا به دلایلی که توضیح داده شد، De-Index شده.

۱۱-آیا بک لینک زیاد موجب پنالتی میشه؟

اول باید کلمه “زیاد” رو تعریف کنیم! هچ شاخصی وجود نداره که بگید بک لینک های سایتی بیش از حد زیاد هستند.چیزی که موجب پنالتی های مرتبط با بک لینک میشه، تشخیص گوگل هست مبنی بر اینکه، لینک بیلدینگ های مصنوعی و پولی و بی کیفیت شما، به بک لینک های با کیفیت شما، برتری داره.


       .: نظر شما در مورد این مطلب:.
نام *:
 ایمیل :  
نظر شما *
لطفا حاصل عبارت را در باکس زیر وارد نمایید : *
2
به علاوه
3
=
     
به novintiur.ir امتیاز دهید :
با تشکر از حمایت شما