پیتزا با خمیر بربری و سس ماریانا
header
تبلیغات

لطفا از سایت حمایت کنید

خرید ویژه بلک فرایدی از سایت دی جی کالا

$$$ تبلیغات در سایت نوین طیور$$$

$$$ طراحی نقشه هوادهی مرغداری $$$

اعضا

نام کاربری:
کلمه عبور:
سبد خرید
کانال نوین طیور

کانال نوین طیور

مقاله
تبلیغات

 

جستجوی گوگل
Google


در كل اينترنت
در اين سايت

جستجو
رهگیری سفارش
شناسه سفارش :

بازدید کننده
شروع شمارش: 1391-12-24
کل بازدید ها: 32161915
بازدید کننده: 30813652
بازدید های امروز: 1666
بازدید های دیروز: 28152
برچسب ها
پیتزا با خمیر بربری و سس ماریانا

پیتزا با خمیر بربری و سس ماریانا

,آموزش پخت انواع پیتزا

 



این بار پیتزا را با خمیر نان بربری درست کنید. خمیر نان بربری برای پیتزا و پیراشکی گوشت یه خمیر خیلی خوب و سبک است و شما خیلی راحت با این خمیر میتوانید پیتزای خوشمزه درست کنید.


مواد لازم  :

خمیر بربری                                            ۱ شانه
پنیر پیتزا                                              ۵۰۰ گرم
قارچ                                                       ۴۰۰ گرم
فلفل دلمه ای                                        ۲ عدد
گوشت                                                    نیم کیلو
گوجه                                                      ۶ عدد متوسط
رب گوجه                                                ۲ قاشق غذا خوری
جعفری                                                    ۱ قاشق غذا خوری
پیاز                                                         ۱ عدد
سرکه                                                       ۲ قاشق غذا خوری
روغن                                                        ۳ قاشق غذا خوری

 

طرز تهیه : 

اول از همه چیز خمیر را روی ظرف فر پهن کنید. خمیر باگت به اندازه بربری چسبناک نیست و دردسر پهن کردنش کمتره، ولی مزه پیتزا با خمیر بربری رو ترجیح میدیم. تا جایی که می شه خمیر پیتزا رو نازک پهن کنید. هر چی نازک تر بهتر.


سس مارینارا: گوجه ها را با یک عدد پیاز داخل مولینیکس بندازید و خرد کنید. بعد وارد قابلمه گودی کرده و به آن روغن و سرکه و جعفری اضافه کنید. به علاوه ادویه هایی مثل فلفل و آویشن.
شعله زیر سس را زیاد کنید تا یه ۱۵ دقیقه ای غلغل کند. بعد رب گوجه را اضافه کرده و ۲۵ دقیق دیگر روی حرارت متوسط بذارید بپزد. در این جا بد وقتی نیست که زیر فر را هم روشن کنید روی دمای ۱۸۰ درجه که فر کم کم گرم شود.

همان طور که خودتان میدانید، روی پیتزا تقریبا همه چیز میشه گذاشت (حتی آناناس و کیوی!) قارچ و فلفل سبز در این دستور نیاز به تفت دادن ندارند. ولی اگر گوشت یا سوسیسی به پیتزا اضافه میکنید الان موقعش هست که ۳-۴ دقیقه روی دمای بالا توی ماهیتابه تفت بخورند.

سس مارینارا را با ملاقه روی خمیر به صورت یکسان پخش کنید. پودر پنیر پارمیجان (یا پنیر رنده شده مخصوص پیتزا) را روی سس می پاشیم. قارچ، فلفل، گوشت را هم روی پنیر پخش میکنیم. و روی همه چیز دوباره پنیر رنده شده می پاشیم. در فر از قبل گرم شده را باز میکنیم و ظرف را در پایین ترین ردیف قرار میدهیم. دمای فر باید روی ۱۸۰ درجه باشد.
حدودا ۳۵ دقیقه بعد پنیر روی پیتزا باید طلایی شده باشد و وقتش رسیده که پیتزا را در بیاوریم و بخوریم! توجه داشته باشید که چون پیتزا در ردیف پایین بوده،کاملا ترد و برشته است.

 

 

 

 

khorak.com

فروش ویژه برش زن پیتزا طرح دوچرخه



برش زن پیتزا طرح دوچرخه، طراحی بسیار خلاقانه و کاربردی. هم یک دکوری بسیار شیک و هم یک برش زن پیتزا. قابل استفاده برای برش زدن کیک ، پیتزا ، تارت و ...
خلاقیت یک جهش ساده ذهنی است که می توان آن را در چیزهای کوچک به نمایش در آورد. طراح Doiy با گردآوردی دو سرگرمی پیتزا خوردن و دوچرخه سواری در کنار هم وسیله ای خلاقانه برای برش پیتزا توسط چرخ های دوچرخه طراحی کرده است. جنس چرخ ها که به عنوان تیغ برای برش استفاده می شود از استنلس استیل (لاستیک) است و به راحتی هر چه تمام و در عرض چند ثانیه پیتزا را می تواند تقسیم کند. هر 2 چرخ این محصول دارای تیغه برش می باشد.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 25000 تومان

فروش ویژه برش زن کیک و پیتزا - The Perfect Slicer



برش زن کیک و پیتزا The Perfect Slicer. دارای دو قالب هشت تکه با اشکال مربع و مثلث و یک چنگال مخصوص پلاستیکی. دارای تیغه استیل تیز و ضد زنگ ...
اين محصول با طراحي بسيار شيك و زيبا، همراه با ابعاد بسيار مناسب و خوش دست به شما كمك مي كند به راحتي و زيبايي كيك و پيتزای خود را برش بزنيد. از ویژگی های برگزیده این محصول تیغه های بسیار با کیفیت و تیز آن است که از جنس استیل ضد زنگ می باشد و بدون نیاز به زور و فشار به راحتی می توانید پیتزا را به 8 برش مساوی تقسیم و میل نمایید. از این دستگاه برای برش زدن انواع کیک نیز می توان استفاده کرد.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 34000 تومان


       .: نظر شما در مورد این مطلب:.
نام *:
 ایمیل :  
نظر شما *
لطفا حاصل عبارت را در باکس زیر وارد نمایید : *
42
به علاوه
37
=
     
به novintiur.ir امتیاز دهید :
با تشکر از حمایت شما