کاور کردن ناخن ها چیست؟
header
تبلیغات

لطفا از سایت حمایت کنید

خرید ویژه بلک فرایدی از سایت دی جی کالا

$$$ تبلیغات در سایت نوین طیور$$$

$$$ طراحی نقشه هوادهی مرغداری $$$

اعضا

نام کاربری:
کلمه عبور:
سبد خرید
کانال نوین طیور

کانال نوین طیور

مقاله
تبلیغات

 

جستجوی گوگل
Google


در كل اينترنت
در اين سايت

جستجو
رهگیری سفارش
شناسه سفارش :

بازدید کننده
شروع شمارش: 1391-12-24
کل بازدید ها: 32176916
بازدید کننده: 30828642
بازدید های امروز: 16667
بازدید های دیروز: 28152
برچسب ها
کاور کردن ناخن ها چیست؟

کاور کردن ناخن ها چیست؟

کاور کردن ناخن ها

کاور کردن ناخن ها چیست؟Reviewed by کاشت ناخن مهرسا on Nov 27 Rating: 5.0کاور کردن ناخن ها چیست؟توضیحاتی در رابطه با کاور کردن ناخن ها در سایت کاشت ناخن مهرسا براتون آماده کردم امیدوارم لذت ببرید.

آشنایی با کاور کردن ناخن های طبیعی

سلام به خانومای گلم، در پی سوالات فراوانی که شما عزیزان در رابطه با کاور کردن ناخن ها داشتید و راهنمایی های غلط بعضی ها، برآن شدم که توضیحات مختصر و مفیدی  در این مطلب براتون آماده کنم امیدوارم که این مطلب برای شما عزیزان راهنمای خوبی در زمینه کاور ناخن باشه، در ادامه مطلب با ما باشید…

 

سلام به خانومای گلم، درپی سوالات فراوانی که شما عزیزان داشتید و همه میپرسیدند که کاور کردن ناخن ها چیست؟ برآن شدم که توضیحات مختصری و مفیدی در این مطلب براتون آماده کنم.
ساده و مختصر بگم که کاورکردن ناخن همانند کاشت ناخن می باشد با این تفاوت که در کاورکردن از تیپ ناخن استفاده نمی شود و تمامی مواد کاور بر روی ناخن طبیعی شما گذاشته می شود.

 توجه داشته باشید که یک کاور کردن موفق و زیبا مستلزم ناخن های نسبتا بلند شما عزیزان می باشد

می دونم شما عزیزان با این موضوع آشنا هستید که ناخن های بلند شکننده و واقعا آسیب پذیر هستند و هر کسی نمی تواند ناخن های طبیعی خود را به مدت طولانی بلند و زیبا نگه دارد، اینجاست که کاور کردن ناخن ها به کمک شما می آید، شما عزیزان با انجام دادن کاور ناخن میتوانید ناخن های طبیعی خود را به مدت طولانی بلند و زیبا نگه دارید به این طریق که مواد مورد استفاده در کاور بر روی سطح ناخن های طبیعی شما می نشیند و از ناخن های بلند و طبیعی شما در برابر شکستن محافظت می کند، به صورتی که ناخن ها همان ناخن های طبیعی خودتان هستند با این فرق که مقداری مواد بر روی سطح ناخن ها اضافه شده و به مدت طولانی ناخن هایتان سالم، زیبا و بدون شکستن خواهند ماند.

محصول مرتبط :

مطالب مرتبط :

       .: نظر شما در مورد این مطلب:.
نام *:
 ایمیل :  
نظر شما *
لطفا حاصل عبارت را در باکس زیر وارد نمایید : *
8
به علاوه
15
=
     
به novintiur.ir امتیاز دهید :
با تشکر از حمایت شما