مانیکور و پدیکور چیست
header
تبلیغات

لطفا از سایت حمایت کنید

خرید ویژه بلک فرایدی از سایت دی جی کالا

$$$ تبلیغات در سایت نوین طیور$$$

$$$ طراحی نقشه هوادهی مرغداری $$$

اعضا

نام کاربری:
کلمه عبور:
سبد خرید
کانال نوین طیور

کانال نوین طیور

مقاله
تبلیغات

 

جستجوی گوگل
Google


در كل اينترنت
در اين سايت

جستجو
رهگیری سفارش
شناسه سفارش :

بازدید کننده
شروع شمارش: 1391-12-24
کل بازدید ها: 32169628
بازدید کننده: 30821361
بازدید های امروز: 9380
بازدید های دیروز: 28152
برچسب ها
مانیکور و پدیکور چیست
در کل مانیکور و پدیکور  جهت بهداشت ناخن های دست و پا میباشند. با مانیکور ما میتوانیم دستانی زیبا و ناخنهای مرتبی داشته باشیم و با پدیکور میتوانیم پاهایی زیبا و بدون خستگی داشته باشیم.

آشنایی با مانیکور، پدیکور در کاشت ناخن

خانومهای گلم آیا دوست دارید بدون انجام دادن کاشت ناخن دستانی زیبا و تمیز داشته باشید؟ من به شما مانیکور را پیشنهاد می کنم و میدانم در مورد پاهایتان هم همین طور دوست دارید، که همیشه زیبا و تمیز باشند در این مورد هم من به شما پدیکور را پیشنهاد می کنم، حالا کنجکاو نیستید که اصلا بدانید مانیکور و پدیکور چیست؟ مزایای مانیکور و پدیکور چیست؟ من در این مطلب توضیحات مختصری در این باره براتون آماده کردم تا شما عزیزان با مانیکور و پدیکور آشنایی کامل پیدا کنید و توضیحات غلط بعضی ها در این باره شما را گمراه نکند، در ادامه مطلب با ما باشید…

 

مزایای مانیکور، پدیکور چیست؟

ساده بگم که شما ماهی یکبار برای نظافت دست و پای خود تلاش میکنید، مانیکور و پدیکور به زبان ساده همان نظافت است.

اگر کاشت ناخن ندارید توصیه میکنم لااقل ماهی یکبار این لطف  را در حق دست ها و پاهایتان انجام دهید

 مانیکور: دستانی زیبا و ناخن هایی مرتب

با مانیکور گوشتهای اضافه دور ناخن به طور کامل گرفته شده، شیارها و زردیهای صدف ناخن توسط سوهان از بین می روند و توسط مواد مخصوص و پولیش براق می گردند، جالب اینجاست که بدانید شما با مانیکور به رشد، زیبایی و بزرگی صدف ناخن خود نیز کمک می کنید و در نهایت ناخن هایی تمیز و فوق العاده زیبا خواهید داشت حال تصمیم با شماست.

 پدیکور: پاهایی زیبا و بدون خستگی

با پدیکور گوشت های اضافه دور ناخن های پا گرفته شده و همچنین پوسته های اضافه کف پا که باعث آزار بسیاری از خانمها می شود گرفته خواهد شد و با این کار شما از ترک زدن پاشنه پا نیز جلوگیری  خواهید کرد و در نهایت پاهایی زیبا و تمیز خواهید داشت.

مانیکور باعث میشود گوشت های اضافه ی دور ناخن گرفته شود و صدف ناخن شما بزرگتر شده و بلند تر به نظر برسد و همچنین با مانیکور مرتب می توان حالت ناخن را تا حدی عوض کرد و رشد آن بیشتر شود. پدیکور باعث می شود پوست های اضافه ی کف پا و زیر انگشتانتان گرفته شود . پس توصیه می کنم اگر کاشت ناخن ندارید حتما ماهی یک بار این لطف را در حق دست و پایتان انجام دهید.

       .: نظر شما در مورد این مطلب:.
نام *:
 ایمیل :  
نظر شما *
لطفا حاصل عبارت را در باکس زیر وارد نمایید : *
7
به علاوه
3
=
     
به novintiur.ir امتیاز دهید :
با تشکر از حمایت شما