آشنایی با همستر
header
تبلیغات

لطفا از سایت حمایت کنید

خرید ویژه بلک فرایدی از سایت دی جی کالا

$$$ تبلیغات در سایت نوین طیور$$$

$$$ طراحی نقشه هوادهی مرغداری $$$

اعضا

نام کاربری:
کلمه عبور:
سبد خرید
کانال نوین طیور

کانال نوین طیور

مقاله
تبلیغات

 

جستجوی گوگل
Google


در كل اينترنت
در اين سايت

جستجو
رهگیری سفارش
شناسه سفارش :

بازدید کننده
شروع شمارش: 1391-12-24
کل بازدید ها: 31775084
بازدید کننده: 30427369
بازدید های امروز: 11984
بازدید های دیروز: 26751
برچسب ها
آشنایی با همستر

آشنایی با همستر

آموزش پرورش همستر

همسترها ويژگيهايي دارند كه آنها را تبديل به يكي از رايج ترين حيوانات خانگی كرده است .از جمله اين ويژگيها زيبایی و جذابيت، سرگرم كننده بودن ، نگهداری آسان و كم هزينه، عدم نياز به واكسيناسيون و شرايط بهداشتی مطلوب است.

 همسترها حيوانات كوچکی از رده جوندگان (خانوادهcricetidae ) هستند كه در مناطق معتدل اروپایی و آسيايی شناخته شده اند. گفته می شود آنها اولين جونده ساكن بيابان بوده اند كه برای اولين بار در كشور سوريه به وجودشان پی برده شده است. . نام همستر از كلمه يونانی "هامسترن" به معنی اندوخته كردن گرفته شده است. علت اين نامگذاری كيسه های دهانی همستر است كه بيشتر غذايش را در آنها جای داده و به محلی كه برای ذخيره غذا در نظر گرفته است می برد.

این حيوان در سال 1945 با استقبال بسياری از مردم مواجه گرديد و در حال حاضر هزاران عدد از آنها سالانه توسط علاقمندان به همستر خريداری می شود.امروزه اين جونده كوچك و دوست داشتنی به عنوان يك موجود خانگی دست آموز مطرح گرديده است.همستر ها حیوانات آرام،بی سر و صدا و در عین حال چابکی هستند. بينایی ضعيف اما شنوایی و بویایی قوی دارند. شب فعال هستند بيشتر ساعات روز خوابند و با شروع ساعات تاریکی فعاليت آنها آغاز می شود.

 همستر سوری، بومي مناطق شمال شرقی و غرب سوريه می باشد. نام ديگر همستر سوری، همستر طلایی است كه اين نامگذاری به رنگ غالب پوشش بدن آنها برمی گردد. امروزه همستر طلایی در رنگهای متنوعی از جمله مشکی، سفيد- مشکی، خاكستری، سفيد-خاكستری، دارچينی، سفيد، سفيد- قهوه ای، كاراملی، قهوه ای روشن، ابلق و با پوششهای مختلف مو كوتاه و مو بلند يافت می شود. در كشور ما اغلب همسترهای خانگی از گونه سوری می باشند.

محصول مرتبط :

آموزش پرورش همستر

مطالب مرتبط :

تعیین سن همستر

نكات كاربردي در نگهداري همستر

انتخاب همستر در هنگام خريد آن

تغذیه همستر

 

 

هات پات


       .: نظر شما در مورد این مطلب:.
نام *:
 ایمیل :  
نظر شما *
لطفا حاصل عبارت را در باکس زیر وارد نمایید : *
1
به علاوه
19
=
     
به novintiur.ir امتیاز دهید :
با تشکر از حمایت شما