آموزش سئو سایت با بررسی تاثیر برند ها
header
تبلیغات

لطفا از سایت حمایت کنید

خرید ویژه بلک فرایدی از سایت دی جی کالا

$$$ تبلیغات در سایت نوین طیور$$$

$$$ طراحی نقشه هوادهی مرغداری $$$

اعضا

نام کاربری:
کلمه عبور:
سبد خرید
کانال نوین طیور

کانال نوین طیور

مقاله
تبلیغات

 

جستجوی گوگل
Google


در كل اينترنت
در اين سايت

جستجو
رهگیری سفارش
شناسه سفارش :

بازدید کننده
شروع شمارش: 1391-12-24
کل بازدید ها: 32132084
بازدید کننده: 30783848
بازدید های امروز: 29434
بازدید های دیروز: 27497
برچسب ها
آموزش سئو سایت با بررسی تاثیر برند ها

آموزش سئو سایت با بررسی تاثیر برند ها

افزایش بازدید از گوگل,برند شدن در گوگل,تغییر نگاه گوگل

چگونه برند شدن برای گوگل سوالی است که بارها برای خود من هم پیش آمده بود چه برسد به کاربران و دوستان عزیزم.به همین سبب نتایج بررسی هایم را در موارد ذیل شرح می دهم :

167. anchor text نام برند: anchor text برنددار ، سیگنالی ساده اما قدرتمند برای برند است.
168. جستجوهای برندها: واضح است که کاربران برندها را جستجو می کنند. اگر کاربران سایت شما را در گوگل جستجو نمایند (یعنی “Backlinko twitter”, Backlinko + “ranking factors”)، گوگل احتمالاً این موضوع را زمانیکه برندی را تعیین می کند، در نظر می گیرد.
169. سایت دارای صفحه فیس بوک و لایک: برندها تمایل دارند که صفحات فیس بوک با لایک فراوان داشته باشند و به نظر می رسد گوگل به این مسئله توجه می کند.
170. سایت دارای پروفایل توئیتر و دنبال کننده: پروفایل های توئیتر با دنبال کننده فراوان نشان دهنده ی برندی محبوب هستند.
171. صفحه رسمی کمپانی در لینکداین: بیشتر کسب و کارهای واقعی صفحاتی در لینکداین دارند.
172. کارکنان لیست شده در لینکداین: رند فیشکین معتقد است که داشتن پروفایل در لینکداین توسط کاربران نشان دهنده ی این است که کار آنها در شرکت شما سیگنالی برای برند شدن است.
173. قانونی بودن اکانت های شبکه های اجتماعی: اکانتی در شبکه های اجتماعی با 10000 دنبال کننده و 2 پست احتمالاً بسیار متفاوت از اکانتی که 10000 دنبال کننده و تعداد زیادی تعامل کاربری دارد تفسیر می شود (و این کاملا نشان دهنده این است که چرا بسیاری از صفحات سایت های ایرانی در فیسبوک که میلیون ها دنیال کننده دارند و آن ها را خریده اند مورد توجه گوگل قرار نمی گیرد و حتی خوب فیسبوک هم بعضی از آن ها را می بندد).
174. نام بردن از برندها در سایت های جدید: برندهایی که واقعا بزرگ هستند توسط سایت های جدید در گوگل نام برده می شوند. در حقیقت، بعضی از برندها حتی در صفحه اول خوراک خبری مخصوص به خودشان را درگوگل دارند
175. برندها بدون لینک شدن، نامبرده می شوند. گوگل احتمالاً به برندهای بدون لینک دهی داخلی توجه می کند و انرژی را به عنوان سیگنال برند درنظر می گیرد.
176. تعداد اعضای RSS : با درنظر داشتن اینکه گوگل صاحب سرویس محبوب Feedburner RSS  است، منطقی است که آنها به داده های عضویت RSS به عنوان سیگنالی/نشانه ای از محبوبیت برند نگاه کنند.
177. موقعیت با لیست محلی گوگل پلاس: کسب و کارهای واقعی دارای شرکت و یا مکانی برای فعالیت هستند. ممکن است که گوگل موقعیت مکانی انها را دریابد تا تعیین کند که آیا سایت برند بزرگی است یا خیر.
178. وبسایتی که مالیات پرداخت می کند: Moz گزارش داده است که گوگل ممکن است نگاهی به اینکه ایا یک سایت با کار پرداخت مالیات در ارتباط است یا نه بندازد (البته این مورد در ایران وجود ندارد!).

به طور کلی برای برند شدن از نگاه گوگل باید مکانی داشته باشید و آن را در گوگل ثبت کنید ، برای سایتتان در توئیتر و سایر شبکه های اجتماعی برتر صفحات اختصاصی داشته باشید و برای این صفحات مدیران توانا استخدام کنید ، سعی کنید در سایت های برند دیگر از سایت شما نام برده شود و صد البته سعی کنید به شما لینک بدهند تا گوگل شما را در یک زمینه خاص برند در نظر بگیرد.


       .: نظر شما در مورد این مطلب:.
نام *:
 ایمیل :  
نظر شما *
لطفا حاصل عبارت را در باکس زیر وارد نمایید : *
35
به علاوه
14
=
     
به novintiur.ir امتیاز دهید :
با تشکر از حمایت شما