چه نوع محتوایی برای سئو مهم است
header
تبلیغات

لطفا از سایت حمایت کنید

خرید ویژه بلک فرایدی از سایت دی جی کالا

$$$ تبلیغات در سایت نوین طیور$$$

$$$ طراحی نقشه هوادهی مرغداری $$$

اعضا

نام کاربری:
کلمه عبور:
سبد خرید
کانال نوین طیور

کانال نوین طیور

مقاله
تبلیغات

 

جستجوی گوگل
Google


در كل اينترنت
در اين سايت

جستجو
رهگیری سفارش
شناسه سفارش :

بازدید کننده
شروع شمارش: 1391-12-24
کل بازدید ها: 32394447
بازدید کننده: 31045764
بازدید های امروز: 23492
بازدید های دیروز: 32655
برچسب ها
چه نوع محتوایی برای سئو مهم است

چه نوع محتوایی برای سئو مهم است

تولید محتوا

چه نوع محتوایی برای سئو مهم است ؟

همانطور که می دانید و در مقالات قبلی نیز به آن اشاره کرده ام مهترین اصل سئو ایجاد مطالب با محتوای مفید می باشد . محتوایی که دارای یکسری استاندارد و اصول فنی باشد .
همانطور که در ابتدای توضیحات به آن اشاره کرده ام چه نوع محتوایی برای سئو مهم است و چگونه محتوای با کیفیت تولید کنیم . این سوال یکی از اصلی ترین مواردی می باشد که مدیران و وب مسترها همیشه با آن درگیر هستند و دقیق نمی دانند که کدام موضوع در سئو از درجه اهمیت بالایی برخورد دار تر است .  بعضی ها کاربران موارد فنی و بعضی از صاحب نظران تولید محتوا را مهم تر از هر چیزی دیگری می دانند که بد نیست بدانید تولید محتوا از هر موضوع دیگری می تواند مهم تر باشد مگر اینکه وب سایت شما دارای شرایط خاص باشد و در زمینه فعالیتی که در آن کار میکنید مقاله ای برای ارائه وجود نداشته باشد که در این مواقع باید به سراغ روشهای دیگر مثل تبلیغات کلیکی یا بنری بروید که معمولا 3 برابر هزینه این روش نسبت به تولید محتوا بیشتر می باشد . اما محتوای مفید ؟ به مقاله ای که کپی برداری از سایتهای دیگر نباشد ، نیاز کاربران باشد ، با بررسی دقیق و جامع نوشته شده باشد یک مقاله مفید گفته می شود . 


کپی برداری از سایتهای دیگر نباشد : وقتی یک موضوع را در اینترنت جستجو می کنید مشاهده می کنید که 10 وب سایت اول با همان عنوان مطالبی را نوشته اند. گوگل در این موقع ابتدا محتوای شما را با محتوای سایت های قبلی بررسی می کند تا کپی برداری نباشد اگر مقداری از تن شما یا کل ان کپی برداری از سایت منبع باشد گوگل به شما امتیاز منفی میدهد و مقاله شما مورد بررسی قرار نمی گیرد . 

انتخاب موضوع مناسب : قبل از هرچیز باید تسلط کافی در زمینه کاری خود داشته باشید و مطالعات روزانه خود را در سطح اینترنت یا کتاب افزایش دهید. همه آن چیزی که شما در زمینه کاری خود میدانید و تجربه کرده اید میتواند برای دیگران ارزشمند باشد، هرچقدر این نکات ظریف تر و دقیق تر باشند مخاطبین مناسب تری نیز خواهند داشت.

نیاز کاربران باشد : سعی کنید مطالبی را بنویسید که نیاز امروز کاربران وب سایت شما باشد نه آن چیزی که خودتان دوست دارید . بعضی از وبمسترها فقط به کیمیت دقت می کنند و کمیت را مد نظر قرار نمیدهند که این وضع میتواند رشد شما را تا حد قابل ملاحضه ای کاهش بدهد . 

با بررسی دقیق و جامع نوشته شده باشد : اگر مقاله ای می نویسید که فکر میکنید در قسمتی از آن کاربر ممکن است برای روند انجام کار از شما سوال کند حتما در مورد مطلب نوشته شده اطلاعات دقیق داشته باشید . تخصصی عمل کنید و تا جایی که می تواند از تولید محتوای بدون کیفیت خود داری نمایید .  هرچقدر کار تولید محتوا در زمینه کاری شما سخت تر باشد برای شما بهتر است! زیرا رقبای کمتری خواهید داشت. محتوای عمومی براحتی در اینترنت قابل دسترسی بوده و منابع زیادی برای دریافت آن وجود دارد. راه ایجاد تفاوت در اینترنت ارائه محتوای تخصصی و ارزشمند است.

 منبع : آسارایان


       .: نظر شما در مورد این مطلب:.
نام *:
 ایمیل :  
نظر شما *
لطفا حاصل عبارت را در باکس زیر وارد نمایید : *
14
به علاوه
3
=
     
به novintiur.ir امتیاز دهید :
با تشکر از حمایت شما