آیا محتوای تازه برای گوگل مهم می باشد ؟
header
تبلیغات

لطفا از سایت حمایت کنید

خرید ویژه بلک فرایدی از سایت دی جی کالا

$$$ تبلیغات در سایت نوین طیور$$$

$$$ طراحی نقشه هوادهی مرغداری $$$

اعضا

نام کاربری:
کلمه عبور:
سبد خرید
کانال نوین طیور

کانال نوین طیور

مقاله
تبلیغات

 

جستجوی گوگل
Google


در كل اينترنت
در اين سايت

جستجو
رهگیری سفارش
شناسه سفارش :

بازدید کننده
شروع شمارش: 1391-12-24
کل بازدید ها: 32391529
بازدید کننده: 31042846
بازدید های امروز: 20574
بازدید های دیروز: 32655
برچسب ها
آیا محتوای تازه برای گوگل مهم می باشد ؟

آیا محتوای تازه برای گوگل مهم می باشد ؟

محتوای تازه

آیا محتوای تازه برای گوگل مهم می باشد ؟ 

لطفا ابتدا این مقاله را مطالعه بفرمائید : چه نوع محتوایی برای سئو مهم است 

گوگل به محتوای جدید که در سایت قرار میدهید بسته به زمان بندی ایندکس نقشه سایت حساس می باشد . یعنی اگر هنگام ایجاد نقشه سایت زمان بندی را به صورت روزانه تنظیم کرده باشید گوگل بررسی خود را نسبت به این زمان بندی تنظیم می کند و از سایت شما انتظار دارد که در زمان مشخص شده سایت بروز شود در غیر اینصورت مطمئن باشید که رنک الکسا سایت شما افت می کند ولی اگر به صورت هفتگی و ماهانه تنظیم کرده باشید کمی به روز رسانی وب سایت برای شما ساده تر می شود و شما وقت دارید که قبل از فرستادن موتور جستجو گوگل و بررسی فایل نقشه سایت مطالبتان را بروز کنید . 

اما جدا از بروز رسانی که توضیحات بالا بیشتر به این موضوع معطوف شد باید محتوای تازه را نیز مد نظر قرار بدهید . محتوای تازه هم مفهوم بروز رانی سایت می باشد هم به این معنی که باید مقالات با سطح کیفی بالایی ایجاد کنید که کاربران رقبت کنند مقاله شما را بررسی کنند . به عنوان مثال اگر شما عبارتی را میشناسید که به محتوای تازه رفتار مناسبی نشان میدهد و برای زمینه کاری شما با اهمیت است، میتوانید یک صفحه مشخص برای آن در سایت خود ایجاد کرده و بصورت مستمر اخبار و اطلاعات مربوط به آن را بروزرسانی کنید. بعنوان مثال برای یک سایت آموزش کامپیوتر ایجاد یک صفحه با نام پرسش و پاسخ” و افزودن مطالب مستمر به آن میتواند بسیار موثر باشد.

برای گوگل بسیار مهم می باشد که وب مسترها محتوای تازه با کیفیت ایجاد کنند که دارای مولفه های کپی برداری ، مطالب بدون بازدید ، مطالب صد در صد تخصصی که کاربران سطح مقدماتی نمی توانند از آن استفاده کنند نباشد . البته این مهم نیز به بخش های مختلفی تقسیم می شود یعنی شما باید نیاز تمام کاربران را نسبت به سطح یاد گیری آنها بسنجید و شروع به ایجاد محتوای با کیفیت کنید .  پس نتیجه می گیریم که محتوای تازه برای گوگل بسیار ارزشمند بوده و تاثیر بسازایی در رنک سئو سایت شما دارد  .

منبع : آسارایان


       .: نظر شما در مورد این مطلب:.
نام *:
 ایمیل :  
نظر شما *
لطفا حاصل عبارت را در باکس زیر وارد نمایید : *
43
به علاوه
20
=
     
به novintiur.ir امتیاز دهید :
با تشکر از حمایت شما