آیا سرعت هاست بر روی سئو وب سایت تاثیر دارد یا خیر؟
header
تبلیغات

لطفا از سایت حمایت کنید

خرید ویژه بلک فرایدی از سایت دی جی کالا

$$$ تبلیغات در سایت نوین طیور$$$

$$$ طراحی نقشه هوادهی مرغداری $$$

اعضا

نام کاربری:
کلمه عبور:
سبد خرید
کانال نوین طیور

کانال نوین طیور

مقاله
تبلیغات

 

جستجوی گوگل
Google


در كل اينترنت
در اين سايت

جستجو
رهگیری سفارش
شناسه سفارش :

بازدید کننده
شروع شمارش: 1391-12-24
کل بازدید ها: 32391882
بازدید کننده: 31043199
بازدید های امروز: 20927
بازدید های دیروز: 32655
برچسب ها
آیا سرعت هاست بر روی سئو وب سایت تاثیر دارد یا خیر؟

آیا سرعت هاست بر روی سئو وب سایت تاثیر دارد یا خیر؟

seo hosting

آیا سرعت هاست بر روی سئو وب سایت تاثیر دارد یا خیر؟

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که آیا سرعت لودینگ و مشخصات سخت افزاری سروری که سایت شما بر روی آن قرار گرفته است بر روی سئو تاثیر دارد یا خیر ؟
طی تجربه چند ساله باید بگویم که بعد از بروز رسانی وب سایت مهمترین موردی که باید به آن دقت ویژه ای داشته باشید سرعت هاست می باشد .  90 درصد ارورهایی که مربوط به نقشه سایت ، ارورهای گوگل در هنگام بازدید از صفحات وب سایت ، مشکل پهنای باند و حجم فضای خریداری شده و خیلی موارد دیگر در وبمستر نمایش داده می شود فقط و فقط مربوط به هاستی می باشد که سایت شما بر روی آن قرار گرفته است . شاید از خود بپرسید چه دلیل برای ثابت کردن این ادعا وجود دارد ؟خودتان را جای بازدید کننده ها قرار بدهید و از بالا به موضوع نگاه کنید . همیشه این سوال در ذهن شما باشد که با این سرعت لودینگ سایت آیا تمایل دارید که تا باز شدن صفحه به صورت کامل صبر کنید یا خیر ؟ بعضی مواقع شاید مجبور باشید کندی سرعت یک صفحه را تحمل کنید ولی خیلی از کاربران و بازدید کنندگان سایت را ترک می کنند و شاید دیگر وارد آن وب سایت نشوند . این حقیقتی است که نمی توان بی توجه از کنار آن رد شد. ترک کردن وب سایت یعنی افت رنکینگ و افت رنگینگ یعنی تاثیر سرعت هاست بر روی سئو

فرض کنید از یک هاست اشتراکی استفاده می کنید که دارای پهنای باند و مشخصات سخت افزاری محدود می باشد ، وقتی ربات های گوگل دائم به سایت شما سر میزنند تا نقشه سایت را بررسی کنند اگر تعداد صفحات شما زیاد و سرعت لود صفحات شما پایین باشد یک نقطه ضعف به حساب می آید و گوگل از طریق وبمستر به شما اعلام می کند که دسترسی به بعضی از صفحات شما در حال حاضر امکان پذیر نمی باشد . وقتی این موضوع زیاد تکرار شود ربات گوگل سرکشی از سایت شما را برای چند روز متوقف می کند و از دوباره به سایت شما سر میزند تا نقشه سایت را مورد بررسی قرار بدهد . این چند روز هر چه شما بروز رسانی انجام بدهید از دید گوگل مخفی می ماند و به نوعی مورد بازدید قرار نمی گیرد . وقتی این مورد پیش بیاید صفحات و مقالات جدید شما دیر تر ایندکس می شود که این موضوع در سئو تاثر منفی دارد .

حالا سوال پیش می آید که از کجا هاست مناسب خریداری کنیم ؟ تفاوتی ندارد که سایت شما بر روی سرور ایرانی یا خارجی قرار گرفته باشد مهم این است که سرور شما به صورت اختصاصی یا مجازی در دسترس باشد البته این موضوع برای وبمسترهایی صدق می کند که دارای وب سایتی هستند که هر روز می خواهند آن را بروز کرده و در آینده ای نه چندان دور دامنه ای ارزشمند داشته باشند . در غیر اینصورت کاربرانی که تعداد صفحات آنها زیاد نیست و سرورهای اشتراکی کار آنها را راه می اندازد نیاز به خرید سرور اختصاصی و مجازی ندارند .  برای خرید هاست هم به نام و نشان سایت هایی که بر روی یک هاستینگ قرار دارد دقت نکنید زیرا شرکت های ارائه کننده فضا که نام آنها مطرح شده است معمولا برای کاربرانی در سطح پایین ارزش قائل نیستند و این موضوع را بارها و بارها مشاهده و تجربه کرده ام . بنده طی این دو ساله از سایت abtinweb.comبسیار راضی و از خدمات پشتیبانی آن نیز رضایت دارم . شما هم اگر به دنبال شرکتی می گردید که پشتیبانی خوب در کنار قیمت برایتان مهم استآبتین وب را می توانید تست کنید . معرفی ایران سرور تبلیغ نیست بلکه یک راهنمایی بزرگ برای افرادی می باشد که از هاست های مختلف ضربه خورده اند چه از نظر امنیتی چه از نظر پشتیبانی مثل خود بنده که بارها این اتفاق برایم افتاده است .انتخاب هاست بزرگترین و مهم ترین قدم برای راه اندازی یک وب سایت می باشد .اگر قدم اول را درست بردارید کارهای دیگر به صورت تدریجی قابل حل شدن می باشد.


چه تفاوتی بین سرور اختصاصی و اشتراکی وجود دارد ؟ در سرورهای اشتراکی منابع محدود هستند یعنی شما در هر لحظه فقط تعداد مشخصی می توانید بازدید کننده داشته باشید و اگر این تعداد یک IP بیشتر شود برای مدت زمان کوتاهی یک ارور نمایش داده می شود . پردازنده و رم نیز به همین شکل می باشد ولی در سرورهای اختصاصی این مشکل وجود ندارد و از نظر امنیت هم سرورهای اختصاصی بسیار قوی تر می باشند .

منبع : آسارایان


       .: نظر شما در مورد این مطلب:.
نام *:
 ایمیل :  
نظر شما *
لطفا حاصل عبارت را در باکس زیر وارد نمایید : *
18
به علاوه
14
=
     
به novintiur.ir امتیاز دهید :
با تشکر از حمایت شما