مرورگر مزخرف Internet Exolorer – IE
header
تبلیغات

لطفا از سایت حمایت کنید

خرید ویژه بلک فرایدی از سایت دی جی کالا

$$$ تبلیغات در سایت نوین طیور$$$

$$$ طراحی نقشه هوادهی مرغداری $$$

اعضا

نام کاربری:
کلمه عبور:
سبد خرید
کانال نوین طیور

کانال نوین طیور

مقاله
تبلیغات

 

جستجوی گوگل
Google


در كل اينترنت
در اين سايت

جستجو
رهگیری سفارش
شناسه سفارش :

بازدید کننده
شروع شمارش: 1391-12-24
کل بازدید ها: 32346647
بازدید کننده: 30998056
بازدید های امروز: 8347
بازدید های دیروز: 32598
برچسب ها
مرورگر مزخرف Internet Exolorer – IE

مرورگر مزخرف Internet Exolorer – IE

مرورگر ie

اگر با مرور گر Internet Explorer ، مرورگر پیش فرض سیستم عامل ویندوز در حال مشاهده این متن هستید برای شما متاسفم! هر چه سریعتر این صفحه را ببندید و مرورگر Chrome یا firefox یا هر مرورگر دیگری غیر از IE نصب کنید!

مرورگر IE دارای ضعیف ترین DOM ( مخفف Data Object Model که قوی بودن آن در نمایش صحیح اجزا صفحات موثر است) است .همچنین مرورگر IE دارای کمترین امنیت، کمترین پشتیبانی از کدهای جاوااسکریپت و بدترین سازگاری با CSS3 و HTML5 را دارد.(اینها که سهل است، این مرورگر با نسخه های قبلی CSS و HTML 4 هم مشکل دارد!)

این مرورگر در نسخه های ۹ و بالاتر (بعد از ویندوز ۷ سروریس پک ۱) به حد معقولی رسیده است اما انقدر کند و سنگین است که کاربر را پشیمان می کند.این مرورگر مقدار خیلی زیاد رم و پردازنده مصرف می کند.نسخه ۸ این مرورگر هم کار شما را برای تنظیم اینترنتتان در پنل مودم اینترنت شما(اولین استفاده بعد از نصب ویندوز) یا سایر استفاده های غیر مهم ممکن است راه بیندازد!

این مرورگر بیشتر توسط کودکان، کهنسالان و کاربران آماتور و تازه واردی که خیلی سخت با کامپیوتر کار می کنند مورد استفاده قرار می گیرد! با تغییر مرورگر خود از IE به هر مرورگر دیگری، خود را از این دسته کاربران جدا کنید!

اگر برای همه کارهای خود از این مرورگر استفاده می کردید، توبه کنید (شاید خنده دار باشد!) و دیگر با این مرورگر نادان و ضعیف و از رده خارج و عقب مانده ، خودداری کنید و هر جا دیدید کسی از از IE به عنوان مرورگر پیش فرض خود استفاده می کند، جهت فرهنگ سازی ، سعی کنید به شکلی محترمانه این انتخاب او را زیر سوال ببرید و با دیده تاسف به این عمل نگاه کنید!

اگر هنگام تماس با پشتیبانی سرویس دهنده اینترنتان یا هر جایی که مربوط به مشکلی در سطح وب باشد تماس گرفتید و پشتیبان به شما گفت، که مرورگر IE را باز کنید، برای آن پشتیبان ابراز تأسف کنید و بگویید خانم/آقای پیشتیبان! کدام انسان با درایتی از این مرورگر استفاده می کند که من استفاده کنم؟

این مرورگر دارای تضاد های زیادی در نحوه نمایش محتوا نسبت به سایر مرورگر هاست و کار را بر توسعه دهندگان و طراحان سایت برای طراحی صفحاتی که با این مرورگر سازگاری داشته باشند، به شدت سخت کرده است و از انجا که کاربران غیر حرفه ای وب به خصوص در ایران ، از این مرورگر مزخرف استفاده می کنند(با افتخار شما هم لقب مزخرف را به این مرورگر بدهید) به ناچار باید وب سایت ها سازگار با این مرورگر باشند.

من شخصا حاضرم دیگران مرا سوار بر اتومبیل پیکان به عنوان راننده و مالک خودرو (پیکان که سهل است! حتی ژیان و فولوکس غورباقه ای و …) ببینند اما کار کردن مرا به عنوان مرورگر اصلی در منزل یا محل کار با مرورگر IE نبینند!

این همه تاکید بر عدم استفاده از IE و استفاده از مرورگری غیر از آن برای القای قباحت و ضعف علمی و فرهنگی(!) در صورت استفاده از مرورگر IE به شماست.خواهشمندم اگر این حس را دریافت کردید منتقل کنید!به امید روزی که خود شرکت Microsoft شرم کند (و با یک عذر خواهی اعتراف کند که از ساخت یک مرورگر خوب ناتوان است و صحنه را در بحث مرورگر ترک کند) و این مرورگر را به طور پیش فرض در ویندوز قرار ندهد!

منبع : سئوروز


       .: نظر شما در مورد این مطلب:.
نام *:
 ایمیل :  
نظر شما *
لطفا حاصل عبارت را در باکس زیر وارد نمایید : *
2
به علاوه
42
=
     
به novintiur.ir امتیاز دهید :
با تشکر از حمایت شما