آموزش گزارش کپی کنندگان به گوگل | DMCA Report
header
تبلیغات

لطفا از سایت حمایت کنید

خرید ویژه بلک فرایدی از سایت دی جی کالا

$$$ تبلیغات در سایت نوین طیور$$$

$$$ طراحی نقشه هوادهی مرغداری $$$

اعضا

نام کاربری:
کلمه عبور:
سبد خرید
کانال نوین طیور

کانال نوین طیور

مقاله
تبلیغات

 

جستجوی گوگل
Google


در كل اينترنت
در اين سايت

جستجو
رهگیری سفارش
شناسه سفارش :

بازدید کننده
شروع شمارش: 1391-12-24
کل بازدید ها: 32342787
بازدید کننده: 30994205
بازدید های امروز: 4487
بازدید های دیروز: 32598
برچسب ها
آموزش گزارش کپی کنندگان به گوگل | DMCA Report

آموزش گزارش کپی کنندگان به گوگل | DMCA Report

گزارش سایت های کپی بردار به گوگل

در این آموزش با استفاده از ابزار DMCA report گوگل می توانید سایت های کپی بردار (متن و عکس و فیلم و هرگونه نقض کپی رایت) را به گوگل گزارش دهید.

نکته های مهم درباره گزارش های نقش قانون کپی رایت ( حق طبع و نشر هزاره دیجیتال یا Digital Millennium Copyright Act) :

۱- شما باید اثبات کنید که صاحب اصلی مطلب هستید.لذا به فکر دور زدن گوگل نباشید.اگر خودتان کپی بردار هستید، ممکن است اتفاقی برعکس رخ دهد، و خود شما، از نتایج حذف شوید.

۲- گزارش شما علاوه بر ابزار های گوگل به صورت سیستمی، توسط نیروی انسانی بررسی می شود.آنها منطق و توضیحات شما را می خوانند و بررسی می کنند.گوگل برای این کار یک تیم قوی اختصاص داده است.

۳- استفاده از این ابزار برای ایران و سایت های ایرانی و فارسی زبان حتی با پسوند ir مقدور است.(برای کپی برداری های متنی یا دزدان محتوا)

۴- گوگل بعد از دریافت گزارش شما، ممکن است پاسخی دهد و معمولا از شما می خواهد که در پاسخ به ایمیل گوگل (در ایمیل خودتان) شفاف تر ، درخواست گوگل را بیان کنید و پاسخ دهید.مثلا ممکن است گوگل بگوید، سایت x که گزارش کرده بودید، مشکلی نداشت یا به این نتیجه نرسیدیم که شما صاحب اصلی هستید و از شما توضیح و شفافیت بیشتر می خواد.اگر اطلاعت غلط به گوگل دهید، درخواست شما ممکن است بدون پاسخ رد شود.

۵- گوگل ممکن است درخواست شما را قبول کند (به شرط اثبات) اما پس از مدتی، به حالت قبل بازگردد و reverse شود.یعنی صفحاتی که به درخواست شما حذف شده بودند، مجددا ایندکس شوند و رتبه بگیرند و شما افت کنید(اگر رتبه شما رشد کرده بود).

۶- گوگل همیشه به درخواست شما، سایت های کپی بردار را حذف نمی کند.بلکه ممکن است فقط متوجه اشتباه الگوریتمی خود شود، و رتبه صفحه شما به جایگاه اصلی قرار گیرد و کپی برداران، به جای حذف شدن، فقط پایین تر از شما قرار گیرند.

۷- شما اخلاقا تعهد می دهید، که گزارش شما حقیقی است و دروغ نیست.

۸- اگر گزارش شما، مورد پذیرش قرار گیرد، فقط و فقط صفحه های کپی بردار حذف می شوند.نه کل دامنه آنها.

۹- وقتی گزارشی ارسال می کنید، چه مورد قبول واقع شود چه نشود، سایت کپی بردار، نمی فهمد که چه کسی ، او را به عنوان کپی بردار ، گزارش کرده است.

۱۰- اگر دیگری، شما را به عنوان کپی بردار گزارش دهد و گزارش او مورد قبول واقع شود، در وب مستر تولز خود، پیغامی دریافت می کنید که حاکی از حذف شدن صفحه کپی شده شما دارد و باید برای حذف آن اقدام کنید.

۱۱- وضعیت گزارش هایی که ارسال می کنید در بخش پیشخوان کپی رایت هزاره دیجیتال (dmca dashboard) گوگل ذخیره می شود و می توانید وضعیت آنها را بررسی کنید.

۱۲- شما باید به زبان انگلیسی و با گرامر صحیح، گزارش را ارسال کنید.

۱۳- گوگل ممکن است پاسخی ندهد و ممکن است بعد از یک روز تا یک ماه، پاسخ دهد.

۱۴- گزارش شما باید دقیق باشد.نه اینکه آدرس دامنه یک سایت را گزارش دهید و بگویید این سایت مطالبش را از من کپی می کند!وقت خود و گوگل را برای این گونه گزارش ها تلف نکنید.

۱۵- ممکن است، استدلال شما و شرح شما، از نظر شما کامل باشد و واقعا هم حق با شما باشد، اما مورد پذیرش قرار نگیرد از نظر گوگل، اثبات نشود.

۱۶- گزارش های ارسالی مرتبط با سایت های کپی بردار، در هوشمند تر شدن الگوریتم دزدان دریایی گوگل، کمک می کند.زیرا این اطلاعات که توسط نیروی انسانی بررسی و تحلیل می شوند،بازخورد خوبی، به الگوریتم گوگل می دهد تا ضعف های آن برطرف شود.

 

برای شروع ، پس از ورود به حساب کابربری جیمیل خود، وارد این لینک شوید.

مطابق تصویر زیر، اطلاعات خود را وارد کنید:

گزارش سایت های کپی بردار

 

مطابق تصویر زیر، دقیقا شرح دهید، که بر اساس چه منطقی، حرف شما صحت دارد.صفحات کپی شده شما چیست و صفحات کپی بردار کدام ها هستند.

توجه داشته باشید، برای هر کپی موضوعی باید جداگانه شکل زیر را پر کنید.اگر صفحه x شما درباره موضوع x توسط چند نفر کپی شده است، در کادر پایین وارد کنید.اما اگر چند موضوع متفاوت دارید که هرکدام، توسط دیگران کپی شده اند و نیاز به شرح و اثبات جداگانه و مستقلی دارند، آنها را در یک گروه دیگر تعریف کنید.برای تعریف گروه جدید، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، زیر کادر پایین، یک لینک با عنوان Add a new group وجود دارد، کلیک کنید.بعد از کلیک، کادری دقیقا مانند کادر تصویر زیر ظاهر می شود.

گزارش کپی کننده ها به گوگل - فرم dmca

 

در قسمت Identify and describe the copyrighted work ، دقیقا شرح دهید و اثبات کنید که چرا url های مورد نظر شما کپی هستند و چرا شما صاحب اصلی آن هستید؟شاخص هایی را به گوگل ارائه دهید تا گوگل راحت تر بتواند تشخیص دهد که شما صاحب اصلی نوشته هستید.

در قسمت Where can we see an authorized example of the work صفحات خودتان که توسط دیگران کپی شده است قرار دهید.(در هر خط یک url) . همانطور که در بالا گفته شد فراموش نکنید، چند موضوع مستقل را در یک گروه گزارش ندهید.

در قسمت Location of infringing material ، آدرس صفحات کپی برداران را قرار دهید.هر سطر یک url .

سپس قوانین را مطابق تصویر زیر بپذیرید و امضا کنید.مطابق تصویر زیر:

dmca report گزارش کپی رایت

 

تاریخ را حتما به صورت دو رقمی (۰۳) به جای (۳) و به صورت میلادی وارد نمایید.در امضای خود نیز دقیقا نام و نام خانوادگی خود را مطابق با نام و نام خانوادگی که در ابتدای فرم (تصویر اول) پر کردید وارد کنید.


قوانینی که شما می پذیرید، در ایران، معنایی ندارد.زیرا در ایران اجرا نمی شوند.اما بخشی از قوانینی که شما می پذیرید، قوانین اخلاقی است که عدم رعایت آنها، می تواند منجر به ضرر خود شما در نتایج گوگل شود که برخی از انها را در ابتدای این آموزش قرار دادم.

مطالب مرتبط :

الگوریتم دزدان دریایی گوگل و مبارزه با کپی | Google Pirate Update

 

 منبع : سئوروز


       .: نظر شما در مورد این مطلب:.
نام *:
 ایمیل :  
نظر شما *
لطفا حاصل عبارت را در باکس زیر وارد نمایید : *
7
به علاوه
15
=
     
به novintiur.ir امتیاز دهید :
با تشکر از حمایت شما