الگوریتم دزدان دریایی گوگل و مبارزه با کپی | Google Pirate Update
header
تبلیغات

لطفا از سایت حمایت کنید

خرید ویژه بلک فرایدی از سایت دی جی کالا

$$$ تبلیغات در سایت نوین طیور$$$

$$$ طراحی نقشه هوادهی مرغداری $$$

اعضا

نام کاربری:
کلمه عبور:
سبد خرید
کانال نوین طیور

کانال نوین طیور

مقاله
تبلیغات

 

جستجوی گوگل
Google


در كل اينترنت
در اين سايت

جستجو
رهگیری سفارش
شناسه سفارش :

بازدید کننده
شروع شمارش: 1391-12-24
کل بازدید ها: 32349620
بازدید کننده: 31001021
بازدید های امروز: 11320
بازدید های دیروز: 32598
برچسب ها
الگوریتم دزدان دریایی گوگل و مبارزه با کپی | Google Pirate Update

الگوریتم دزدان دریایی گوگل و مبارزه با کپی | Google Pirate Update

الگوریتم دزدان دریایی گوگل

 

الگوریتم Pirate یا دزدان دریایی گوگل، در  مرداد ۹۱ برابر با August 2012 در نتایج گوگل اجرا شد که رسالت این الگوریتم، مبارزه با سایت های کپی بردار و تشخیص آنها از سایت های اصلی است. این الگوریتم، در مهر ماه سال ۹۳ نیز، به روز رسانی شد که همچنان دارای ضعف های بسیار زیادی است.

این الگوریتم بیشتر در سطح صفحه کار می کند (نه دامنه) و تنها صفحات کپی بردار، رتبه خود را از دست می دهند.همچنین، این الگوریتم، اغلب ، منجر به حذف صفحات کپی بردار از گوگل نمی شود.بلکه منجر به افت رتبه آنها می شود.در حقیقت این الگوریتم تلاش می کند، اگر ۱۰ سایت کپی بردار باشند، سایت اصلی را بالاتر از بقیه قرار دهند و سایت های کپی بردار در رتبه های پایین تر قرار گیرند.

گوگل همیشه می گوید محتوای ارزشمند تولید کنید و برای اینکه، وب مستران، از تولید محتوا سرد نشوند، و نتایج خود گوگل نیز، دقیق تر و دست اول تر باشد، این الگوریتم را در نتایج خود پیاده سازی کرد.این الگوریتم بر خلاف الگوریتم پنگوئن، که زنگ خطری برای وب مستران است، الگوریتمی امید بخش برای وب سایت هایی است که محتوای ارزشمند تولید می کنند و به بیانی دیگر، الگوریتم دزدان دریایی گوگل، خستگی وب مستران پر تلاشی که تولید محتوای ارزشمند می کنند را در می کند!

با این حال هنوز هم که هنوزه در وب فارسی به وفور مشاهده می شود که سایت کپی بردار، بالاتر از سایت نویسنده اصلی، قرار می گیرد.تشخیص کپی بردار بودن یک سایت از نظر الگوریتم دزدان دریایی گوگل، ارتباط مستقیمی با Trust Rank و لینک های ورودی و زمان انتشار مطالب دارد.

با بررسی که سئوروز انجام داده است، سایت هایی که تراست رنک و برندینگ قوی تری دارند، کمتر زیر ذره بین این الگوریتم قرار می گیرند و گاها کپی می کنند و بالای منبع اصلی قرار می گیرند!

مورد دیگر این است که اگر مطلبی منتشر کنید و و بلافاصله در سایت ها دیگر، مطلب شما درج شود و اگر آن سایت ها، دارای دامنه قوی از نظر بک لینک و تراست رنک، نسبت به شما باشند، حتی اگر لینک و اسم شما در آنها ذکر شده باشد، احتمال تشخیص اشتباه گوگل بالا می رودو سایت کپی بردارف بالاتر از سایر سایت ها قرار می گیرد.

چه کار کنیم که کپی بردار شناخته نشویم و رتبه حقیقی خود را داشته باشیم؟

۱- کپی نکنید! برای خود ارزش قائل باشید.اعتماد به نفس داشته باشید و خودتان بنویسید.اگر نوشتن برای شما سخت است، ابتدا سایت های دیگر را مطالعه کنید، خودتان، مطالب را متوجه شوید، تجربه کنید و سپس از ذهن خودتان بنویسید.این کار علاوه بر اینکه اعتبار سایت شما را بالا می برد منجر به افزایش اعتماد به نفس شما می شود.( من شخصا به نکات روانشناسی در هر حوزه و تخصصی اعتقاد دارم و همیشه سعی کردم در سئوروز، نکته های روانشناسی را به سئو و بحث های تخصصی، یاد آورد شوم).افزایش اعتماد به نفس شما، در آینده شما را به نویسنده حرفه ای تبدیل خواهد کرد که دیگران از شما کپی کنند!

۲- اگر قصد دارید، مطالب خود را در وب سایت های دیگر هم منتشر کنید، بلافاصله پس از درج مطلب، این کار را نکنید.اگر سایتتان قوی است، حداقل یک روز صبر کنید و اگر سایت جدید یا ضعیفی دارید، تا سه روز این کار را نکنید.همچنین کل مطالب خود را در سایت های دیگر کپی نکنید.در سایت های دیگر، سعی کنید از مطلب خود، اقتباس کنید.زیرا به اندازه کافی سایت های کپی بردار، برای شما کپی می کنند!

۳- با استفاده از فرم ارسال گزارش کپی برداران و نقض کنندگان کپی رایت، برای گوگل، مشکل را گزارش دهید.گوگل خیلی زود، به درخواست شما ترتیب اثر می دهد.البته سعی نکنید گزارش بی اساس ارسال کنید.زیرا آن طور هم نیست که صرف گزارش شما، گوگل حق را به شما بدهد.در آموزش گزارش نقض قانون کپی رایت ، کاملا به این موضوع پرداخته شده است.

 

منبع : سئوروز


       .: نظر شما در مورد این مطلب:.
نام *:
 ایمیل :  
نظر شما *
لطفا حاصل عبارت را در باکس زیر وارد نمایید : *
15
به علاوه
40
=
     
به novintiur.ir امتیاز دهید :
با تشکر از حمایت شما