آموزش تشخیص بازدید کنندگان ثابت یک سایت
header
تبلیغات

لطفا از سایت حمایت کنید

خرید ویژه بلک فرایدی از سایت دی جی کالا

$$$ تبلیغات در سایت نوین طیور$$$

$$$ طراحی نقشه هوادهی مرغداری $$$

اعضا

نام کاربری:
کلمه عبور:
سبد خرید
کانال نوین طیور

کانال نوین طیور

مقاله
تبلیغات

 

جستجوی گوگل
Google


در كل اينترنت
در اين سايت

جستجو
رهگیری سفارش
شناسه سفارش :

بازدید کننده
شروع شمارش: 1391-12-24
کل بازدید ها: 32277036
بازدید کننده: 30928589
بازدید های امروز: 14315
بازدید های دیروز: 14802
برچسب ها
آموزش تشخیص بازدید کنندگان ثابت یک سایت

آموزش تشخیص بازدید کنندگان ثابت یک سایت

تشخیص بازدید کنندگان ثابت یک سایت

بازدید کنندگان ثابت یک سایت، همان کاربران وفادار هستند.کاربرانی که بدون توجه به رتبه یک سایت در موتور های جستجو، از آن سایت دیدن می کنند.

وب سایت هایی که برندینگ قوی داشته اند و به هر دلیلی اعم از قدیمی بودن یا برند سازی قوی، شناخته شده هستند، کاربران ثابت زیادی دارند.این سایت ها ممکن است در گوگل هم رتبه مناسبی نداشته باشند.اما کاربران زیادی دارند.

وقتی شما می خواهید تبلیغات بنری در اینترنت انجام دهید باید به میزان بازدیدکنندگان ثابت سایتی که میزبان تبلیغات شماست توجه کنید.زیرا به همان نسبت که یک سایت، بازدید کنندگان ثابت زیادی دارد، بازدید کنندگان جدید کمی هم دارد.لذا پس از مدت کوتاهی، بنر شما که در آن سایت قرار دارد، به شدت دچار افت کلیک می شود.زیرا بازدید کنندگان ثابت آن سایت، بنر شما را دیده اند و روی آن کلیک کرده اند و اکنون فقط نوبت بازدید کنندگان جدید است.در این سایت ها، در ماههای اول(تا سه ماه اول) ، به شدت از میزان کلیکی که روی بنرتان می شود، راضی هستید.اما پس از گذشت زمان، متوجه می شوید، که تعداد کلیک های بنر شما، دچار افت شدیدی شده است.

لذا تبلیغ در این گونه سایت ها جهت برندینگ، تنها به صورت یک ماهه و حداکثر سه ماهه، از نظر اقتصادی به صرفه است.(سایت های بسیار پر بازدید.بازدید بالای ۱۰۰ هزار IP در روز که مبلغ بالایی دارند).

اما چگونه میزان بازدیدکنندگان ثابت یک سایت را تشخیص دهیم؟

سایت مورد نظر را در الکسا یا هر سایتی که به صورت حدودی، میزان جستجوی آن (Search Visits) را نشان می دهد، بررسی کنید.سایتی که میزان ورودی آن از موتور های جستجو بالاتر از ۲۰ درصد است، نشان دهنده این است، که ۲۰ درصد کاربران آن، کاربران جدید هستند.عدد های ۳۰ درصد و ۴۰ درصد نیز عدد های بسیار ایده آلی هستند.سایت الکسا، دارای خطا است و معمولا، میزان جستجوی یک سایت را کمتر از واقعیت نشان می دهد.

سپس به رتبه الکسای آن نگاه کنید(به شرط پایین بودن bounce rate) .اگر رتبه الکسا زیر ۱۰۰ داشت، و بیش ۲۵ درصد، ورودی از موتور های جستجو داشت(طبق آمار سایت های تحلیلی و آماری که در اینجا ملاک را الکسا قرار دادیم) ، سایت مناسبی برای تبلیغات بنری بلند مدت است و بازدید کنندگان جدیدی روزانه وارد این سایت می شوند که بنر شما را ندیده اند و احتمال کلیک روی بنر شما، بالا نگه داشته می شود.

در حالت دیگر، اگر دیدید وب سایتی الکسای، زیر ۱۰۰ (تاکید می کنم به شرط پایین بودن bounce rate) ، داشت، اما میزان ورودی آن از طریق موتورهای جستجو، ۱۰ یا زیر ۱۰ درصد بود، این سایت، بازدید کنندگان ثابت زیادی دارد و ورودی های جدید کمی دارد.

نکته دیگر این است که شما باید کلمات کلیدی برتری که کاربران درموتور های جستجو برای آن سایت جستجو می کنند، بررسی کنید،اگر در قسمت Top Keywords from Search Engines سایت الکسا، چند کلمه کلیدی اول، را، فقط برند آن سایت زده بود، روی همان درصد ورودی از موتور های جستجو هم نباید حساب کنید.زیرا اغلب کاربرانی که اینطور جستجو می کنند، همان کاربر ثابت آن سایت هستند که حوصله تایپ آدرس سایت محبوب خود را ندارند!

یکی دیگر از راه های تشخیص بازدید کنندگان ثابت یک سایت، بررسی میزان شهرت و برندینگ خود آن سایت است،برای مثال، وب سایتی که در تلویزیون و سایر وب سایت ها در حال تبلیغ است، بازدید کنندگان جدید زیادی خواهد داشت.اما این موارد دائمی نیستند، و نمی توان خیلی روی انها حساب کرد.همچنین چنین سایت هایی که خود در حال برندینگ هستند، یا تبلیغات در سایت خود درج نمی کنند یا هزینه های بسیار زیاد تر از حد معقول دارند.

در نهایت با در نظر گرفتن میزان ورودی از موتور های جستجو و تطبیق آن با رتبه الکسای با bounce rate زیر ۵۰ درصد و همچنین توجه به اینکه بیشتر با چه کلمات کلیدی در گوگل جستجو می شود، همواره سایت ها را تحلیل کنید و تخمین بزنید که چند درصد از بازدید کنندگان آن سایت، جدید هستند.

اگر ابزار های دیگری برای تشخیص اینکه، هر سایت، چقدر ورودی از گوگل و موتور های جستجو دارد (بدون دخیل کردن فاکتور های سئو)، اعلام کنید تا در همین آموزش، قرار گیرد.

منبع : سئوروز

 

 


       .: نظر شما در مورد این مطلب:.
نام *:
 ایمیل :  
نظر شما *
لطفا حاصل عبارت را در باکس زیر وارد نمایید : *
1
به علاوه
32
=
     
به novintiur.ir امتیاز دهید :
با تشکر از حمایت شما