PPC – پرداخت به ازای کلیک
header
تبلیغات

لطفا از سایت حمایت کنید

خرید ویژه بلک فرایدی از سایت دی جی کالا

$$$ تبلیغات در سایت نوین طیور$$$

$$$ طراحی نقشه هوادهی مرغداری $$$

اعضا

نام کاربری:
کلمه عبور:
سبد خرید
کانال نوین طیور

کانال نوین طیور

مقاله
تبلیغات

 

جستجوی گوگل
Google


در كل اينترنت
در اين سايت

جستجو
رهگیری سفارش
شناسه سفارش :

بازدید کننده
شروع شمارش: 1391-12-24
کل بازدید ها: 32180994
بازدید کننده: 30832715
بازدید های امروز: 20745
بازدید های دیروز: 28152
برچسب ها
PPC – پرداخت به ازای کلیک

PPC – پرداخت به ازای کلیک

ppc پرداخت به ازای کلیک

PPC چیست؟ بسیار واضح است! پرداخت به ازای هر کلیک (Pay Per Click)

تبلیغات PPC از روش های خوب تبلیغات بوده و هستند.تبلیغات گوگل که در نتایج ظاهر می شود خود از سیستم PPC استفاده می کند.یعنی به ازای هر کلیکی که روی تبلیغ می شود، از مشتری پول کسر می کند.

تبلیغات بنری و متنی می توانند به همین روش باشند.یعنی تبلیغ کننده، فقط به ازای کلیک هایی که دریافت کرده است پول پرداخت می کند و نمایش دهنده به ازای کلیک هایی که روی بنر های سایتش شده است، پول دریافت می کند.

خوبی این نوع تبلیغ این است، که اگر کسی روی لینک یا بنر شما کلیک نکرد، هر چقدر هم زمان بگذرد، شما پولی پرداخت نمی کنید و بنر شما برای دیدن شدن (که دیده شدن بخش مهمی از برند سازی است) شامل هزینه نمی شود و بدی آن این است، که اگر جایی که تبلیغ می کند شلوغ و پربازدید باشد، به زودی پولتان تمام می شود و تبلیغ شما غیر فعال می شود و دیگر دیده نمی شوید.با این توضیحات، کاملا بستگی به نرخ هر کلیک و موضوع و کیفیت و جای بنر  سایت های نمایش دهنده تبلیغ، دارد تا بتوان تشخیص داد کدام روش مناسب تر است.

در کنار آن تبلیغات زمانی است که بر خلاف PPC کاری به کلیک ندارند و به ازای مدتی خاص، تبلیغ شما نمایش داده می شود و شما خیالتان راحت است که هر چقدر هم روی تبلیغ شما زیاد کلیک شد، اعتبارتان تمام نمی شود و بنر شما حذف نمی شود.همچنین اگر خود شما نمایش دهنده باشید، اگر سایت کم بازدیدی باشید، از آنجا که کلیک کمی روی بنرهای سایتتان می شود، درآمد بسیار ناچیزی حاصل می کنید و PPC برای شما به صرفه نخواهد بود.

برای تشخیص این که کدام تبلیغ برای شما به صرفه تر است، باید با توجه به تعرفه کلیک و تعرفه تبلیغات زمان دار، و مکان تبلیغات، تصمیم گیری نمایید.در پایان شما را دعوت می کنم که مقاله کدام سایت را برای تبلیغ انتخاب کنیم را بخوانید.

منبع : سئوروز

 


       .: نظر شما در مورد این مطلب:.
نام *:
 ایمیل :  
نظر شما *
لطفا حاصل عبارت را در باکس زیر وارد نمایید : *
5
به علاوه
9
=
     
به novintiur.ir امتیاز دهید :
با تشکر از حمایت شما