SMM – بازاریابی توسط شبکه های اجتماعی
header
تبلیغات

لطفا از سایت حمایت کنید

خرید ویژه بلک فرایدی از سایت دی جی کالا

$$$ تبلیغات در سایت نوین طیور$$$

$$$ طراحی نقشه هوادهی مرغداری $$$

اعضا

نام کاربری:
کلمه عبور:
سبد خرید
کانال نوین طیور

کانال نوین طیور

مقاله
تبلیغات

 

جستجوی گوگل
Google


در كل اينترنت
در اين سايت

جستجو
رهگیری سفارش
شناسه سفارش :

بازدید کننده
شروع شمارش: 1391-12-24
کل بازدید ها: 32282275
بازدید کننده: 30933806
بازدید های امروز: 688
بازدید های دیروز: 18866
برچسب ها
SMM – بازاریابی توسط شبکه های اجتماعی

SMM – بازاریابی توسط شبکه های اجتماعی

smm بازاریابی توسط شبکه های اجتماعی

Social Media Marketing  به معنی بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی است.هر فعالیتی که در شبکه های اجتماعی انجام دهید و منجر به جذب مشتری شود، SMM نامیده می شود.

بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی به مراتب سخت تر از بازاریابی از طریق موتور جستجو می باشد (SEM) .زیرا جذب بازدید کننده و طرفدار از شبکه های اجتماعی فرایندی دشوار تر از SEM می باشد. لازم به ذکر است همیشه هم SMM از SEM سخت تر نیست و بسته به نوع فعالیت ممکن است متفاوت باشد.

یکی از نمونه های موجود بازار یابی از طریق شبکه های اجتماعی، جذب مشتری از طریق وب سایت LinkedIN است.در این شبکه اجتماعی که مبتنی بر تخصص و مهارت است، شما با همکارانتان، ارتباط (connection) برقرار می کنید و هر کس در چرخه ای از اتصال ها قرار می گیرد و این ارتباطات منجر به حذب مشتری می شود.زیرا کسانی که به شما نیاز دارند به راحتی شما را می بینند و با فعالیت و تخصص شما آشنا می شوند.

مثال دیگر سایر شبکه های اجتماعی است.وقتی یک شخص یا شرکت به اهداف تجاری خود صفحات فیس بوک و گوگل پلاس و … برای خود ایجاد کرده است و در انجا که پخش و نشر مطالب و محصولات و خدمات خود می پردازد خود یک فرایند بازاریابی است.فرض کنید یک شبکه تلویزیونی، صفحه فیس بوک خود را در سایت خود و سایر رسانه ها تبلیغ می کند.وقتی شما به صفحه او در فیس بوک مراجعه کنید (حتی اگر آن صفحه را لایک نکنید) و خدمات و آموزش های رایگان او را ببینید، ممکن است روزی روزگاری، بخواهید به او سفارش تبلیغ دهید یا شما این شبکه تلویزیونی را به آشنای خود که نیازمند تبلیغ است معرفی کنید. به همین سادگی همین مثال، یک بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی است که دارای هزینه است و کسب درامد و بازار (تبدیل کاربر و بازدید کننده به پول!) از شبکه های اجتماعی به راحتی که در ظاهر گفته شد هم نیست.

فرایند های زیادی برای جذب مشتری از طریق شبکه های اجتماعی باید طی شود که در ایران به مراتب دشوار تر از کشور های توسعه یافته است.

موتور های جستجو به خصوص گوگل سعی کرده اند که نقش شبکه های اجتماعی را در سئو پررنگ تر کنند.اما هنوز در میدان عمل، نقش شبکه های اجتماعی در سئو به جایی که باید برسد نرسیده است.در آموزش SMO، به رابطه سئو و شبکه های اجتماعی، می پردازیم.

منبع : سئوروز

 


       .: نظر شما در مورد این مطلب:.
نام *:
 ایمیل :  
نظر شما *
لطفا حاصل عبارت را در باکس زیر وارد نمایید : *
16
به علاوه
10
=
     
به novintiur.ir امتیاز دهید :
با تشکر از حمایت شما