Link Farm چیست؟ خودداری از سایت های مزرعه لینک و تبادل لینک
header
تبلیغات

لطفا از سایت حمایت کنید

خرید ویژه بلک فرایدی از سایت دی جی کالا

$$$ تبلیغات در سایت نوین طیور$$$

$$$ طراحی نقشه هوادهی مرغداری $$$

اعضا

نام کاربری:
کلمه عبور:
سبد خرید
کانال نوین طیور

کانال نوین طیور

مقاله
تبلیغات

 

جستجوی گوگل
Google


در كل اينترنت
در اين سايت

جستجو
رهگیری سفارش
شناسه سفارش :

بازدید کننده
شروع شمارش: 1391-12-24
کل بازدید ها: 32386175
بازدید کننده: 31037500
بازدید های امروز: 15220
بازدید های دیروز: 32655
برچسب ها
Link Farm چیست؟ خودداری از سایت های مزرعه لینک و تبادل لینک

Link Farm چیست؟ خودداری از سایت های مزرعه لینک و تبادل لینک

سایت های مزرعه لینک و تبادل لینک

همچنان مشاهده می شود، که وقتی سایتی با پیج رنک بالا میبینند، (به خصوص اگر رایگان باشد) ، به استقبال آن می روند و به هر نحوی شده از آن لینک می گیرند.

سایت های مزرعه لینک، سایت هایی هستند که هیچ محتوایی ندارند و فقط فهرستی از لینک هستند.سایت های تبادیل لینک دو طرفه و سه طرفه و …، سایت هایی که به عنوان فهرست سایت های ایرانی عمل می کنند همگی در دسته سایت های مزرعه لینک هستند.

از درج لینک در این سایت ها (حتی با پیج رنک ۱۰) دوری کنید.اگر لینک آنها فالو باشد، به دلیل لینک های خروجی خیلی زیادی که دارند، تاثیر چندانی برای شما ندارد و گاها سایت های مزرعه لینک می توانند مضر باشد.

به هیچ وجه نمی توان گفت که این سایت ها ۱۰۰ درصد سایت های بدی از نظر بک لینک گرفتن هستند.اما به طور قطع می توان گفت، ارزش آن را ندارند،که برای ثبت سایت خود در انها سر و دست بشکنید! طی چند تست ما برای بازدهی این سایت ها در اواخر ۲۰۱۴، به بی اثر بودن این گونه لینک ها پی بردیم و گاها در شرایطی، برخی از آنها تاثیر منفی داشتند.اما  سایت های Link Farm که سرویس تبادل لینک هستند، در اکثر مواقع، تاثیر منفی دارند.

لازم به ذکر است سایت های Directory قوی وجود دارند که درج لینک در آنها می تواند مفید باشد.کل بحث ما در این پست این است که بگوییم استفاده از این سایت ها را کاری با ارزش و روشی مفید تلقی نکنید! همچنین از سایت های تبادل لینک نیز به شدت پرهیز کنید!

سایت های مزرعه لینک، به همینجا ختم نمی شوند.صفحه ای از یک وب سایت، که دارای لینک های خروجی خیلی زیادی است و همه برای درج لینک به آن هجوم اورده اند، یک مزرعه لینک محسوب می شود.

این همه فاکتور های تاثیر گذار در سئو و بحث Link Building وجود دارد.بهتر است، فکر خود را از هر چه سایت های مزرعه لینک است تخلیه کنید.همانطور که بار ها گفتیم، اهمیت به پدیده شوم پاپ آپ، رتبه الکسا، استفاده از سایت های تبادل لینک و مزرعه لینک، همواره از روش های کسانی است که دانش خیلی ضعیفی دارند و از دسته افراد نا آگاه در بهینه سازی سایت هستند.شما خود را از این گروه خارج کنید.

منبع : سئوروز

 


       .: نظر شما در مورد این مطلب:.
نام *:
 ایمیل :  
نظر شما *
لطفا حاصل عبارت را در باکس زیر وارد نمایید : *
24
به علاوه
47
=
     
به novintiur.ir امتیاز دهید :
با تشکر از حمایت شما