باید ها و نباید ها و قوانین گوگل درباره لینک ها
header
تبلیغات

لطفا از سایت حمایت کنید

خرید ویژه بلک فرایدی از سایت دی جی کالا

$$$ تبلیغات در سایت نوین طیور$$$

$$$ طراحی نقشه هوادهی مرغداری $$$

اعضا

نام کاربری:
کلمه عبور:
سبد خرید
کانال نوین طیور

کانال نوین طیور

مقاله
تبلیغات

 

جستجوی گوگل
Google


در كل اينترنت
در اين سايت

جستجو
رهگیری سفارش
شناسه سفارش :

بازدید کننده
شروع شمارش: 1391-12-24
کل بازدید ها: 32387888
بازدید کننده: 31039211
بازدید های امروز: 16933
بازدید های دیروز: 32655
برچسب ها
باید ها و نباید ها و قوانین گوگل درباره لینک ها

باید ها و نباید ها و قوانین گوگل درباره لینک ها

قوانین گوگل درباره لینک و بک لینک

مطابق با راهنمای خود گوگل در این لینک ، گوگل صراحتا گفته است که هر گونه کاری با لینک ها، که موجب شود page rank سایت ها تحت تاثیر قرار گیرد، خلاف قوانین گوگل و زیر پا گذاشتن آنهاست.

گوگل اشاره کرده است که کارهای زیر، نمونه هایی از این قانون شکنی هاست که موجب برخورد گوگل با سایت متخلف می شود.در نظر بگیرید گوگل پلیس اینترنت نیست.منظور از تخلف این است، که گوگل، چنین سایت هایی را در رتبه بندی نتایج خود، مورد لطف قرار نمی دهد!

 

۱- خرید یا فروش هر گونه تبلیغات متنی و کلا لینک که پیج رنک گوگل را تحت تاثیر قرار دهد.لینک های follow و مستقیم، پیج رنک را تحت تاثیر قرار می دهند.اگر لینکی خریده یا فروخته می شود از نظر گوگل باید nofollow باشد.فرقی هم نمی کند، در فوتر، کنار سایت، داخل پست یا … باشد یا به ازای تبادل خدمات یا کالایی باشد.مثلا شما خدماتی رایگان به وب سایتی بدهید و در عوض از اون بخواهید، شما را لینک کند.کلا گوگل با هر گونه پول یا رد و بدل و هماهنگی که برای درج لینک در هر سایتی قرار داده شود و page rank را تحت تاثیر قرار دهد (لینک مستقیم فالو باشد)، مشکل دارد!

۲-تبادل لینک . گوگل حتی اشاره نکرده است که تبادل لینک با سایت مرتبطیا به صورت nofollow مشکلی ندارد.کلا هر گونه ارتباط لینکی تبادلی که صورت بگیرد را دوست ندارد.

۳- استفاده از سرویس های Article Marketing  (ایجاد و ثبت مقاله)  یا پست میهمان(درج پست شما) در سایت های دیگر ، و درج لینک برای لینک کردن کلمه کلیدی شما در آن مقاله و پست و یا پرداخت پول یا خدمات، به سایتی برای اینکه در مقاله و پست خودش، شما را لینک کند.

۴-استفاده از هر گونه نرم افزار و خدماتی که به صورت اتوماتیک و خودکار، در سایت های دیگر لینک درج می کند.(لینک هایی که دستی توسط انسان درج نمی شوند)

۵-هر گونه لینکی که به قصد سئو، و جلب توجه گوگل درج می شود.

۶-لینک از سایت های فهرست (Directory) بی کیفیت و غیر معتبر

۷- لینک های بی کیفیت و کلمات کلیدی که در سایت های مختلف به صورت widget .مثلا ابزار نمایش بازدید کنندگان سایت که در سایت های مختلف پخش شده است و در حال استفاده آن هستند و در آن لینک و کلمه کلیدی یا لینک مخفی قرار دارد.

۸- وجود بسیار زیاد لینک در فوتر و قالب سایت های مختلف

۹-لینک های موجود در تالار های گفتگو یا کامنت پست ها، که به صورت اسپم یا حتی غیر اسپم ولی هدفمند و بهینه شده برای سئو درج شده اند.

۱۰- استفاده از هر گونه لینک مخفی که توسط css ، همرنگ بودن با رنگ پشت زمینه،مخفی کردن زیر یک تصویر، کوچک کردن فنت لینک به اندازه صفر، لینک کردن یک کاراکتر کوچک مثل نقطه.

 

گوگل تاکید کرده است که هر کاری با لینک ها می کنید، به صورت nofollow بکنید و گفته است که بهترین روش برای دریافت لینک های با کیفیت و موثر، تولید محتوای ناب، اختصاصی و با کیفیت است به شکلی که به دلیل کیفیت بالای آن، کل جامعه وب و اینترنت را (در حوزه مرتبط) تحت تاثیر قرار دهد و دیگران، خودشان راغب شوند، شما را لینک کنند.

 

توجه: 

موارد گفته شده، صرفا مواردی بود که گوگل اشاره کرده است.اینها فقط قوانین گوگل در رابطه با لینک ها هستند.هر گونه لینکی که در سایتی درج شود، و این قوانین را زیر پا نگذارد و مطابق با توصیه گوگل باشد، بهترین و موثیر ترین و بی خطر ترین لینک است.ولی به معنی این نیست که کل بحث لینک ها درباره سئو، در همین قوانین خلاصه می شود.همچنین هیچ استناد عملی و تجربی درباره این قوانین، در این پست ارائه ندادم.در ادامه آموزش های تکمیلی بسیاری در رابطه با بک لینک، و Link building منتشر می شود.

منبع : سئوروز


       .: نظر شما در مورد این مطلب:.
نام *:
 ایمیل :  
نظر شما *
لطفا حاصل عبارت را در باکس زیر وارد نمایید : *
45
به علاوه
48
=
     
به novintiur.ir امتیاز دهید :
با تشکر از حمایت شما